brannmannsam Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Spiller wow og en del andre spill på pc'en. Ofte fryser skjermen og jeg må restarte. Noen ganger ender jeg i desktopen med en feilmeldig om at nv4_disp.dll skapte en feil. Begynner å bli skikkelig lei denne feilen og har utallige ganger prøvd å reinstalere alt jeg har fra nvidia. Har prøvd alt fra å ikke instalere harddisk driverene som følger med nforce driveren, til å gjøre små endringer i bios. Dette er skikkelig frustrerende å jeg håper noe kan hjelpe meg med dette. Edit: har forresten Amd X2 3800, Gainward 7800gt, Balistix ram, Asus SLI premium. og en gammel WD120 harddisk Takker for svar Endret 29. januar 2006 av brannmannsam Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 http://www.google.com/search?sourceid=navc...v4%5Fdisp%2Edll Lenke til kommentar
Gelbear Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hadde selv dette problemet etter jeg installerte XP-black. De fleste anbefaler og bruke forskjellige clean-programmer siden gamle driver filer ligger rundt om i windows... I mitt tilfelle måtte jeg bruke de gamle driverne som jeg fikk med til skjermkortet mitt(Gainward 7900GT 512mb) Fungerte ikke med de nyeste nvidia-driverne! I tillegg installerte jeg viftekontroll til skjermkortet, tror muligens kortet gikk varmt og derfor feilmld. Har akkurat flyttet, så det var kun flaks jeg fant CD-en med drivere i alt rotet. Nå fungerer det i allefall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå