Spetakel Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hei, jeg driver og mekker på en Compaq-PC fra 1999. Inne i kabinettet er det montert en høyttaler som er kobla til lydkortet. Denne høyttaleren sender ut lyd i en helt grusom kvalitet, og jeg vil ha den bort. Har prøvd å skru den av i biosen, med det resultat at hele lydkortet ble disabla. Samme skjer også under enhetsbehandling. Bør jeg bare ta en saks og kutte kabelen eller finnes det en annen løsning? Mvh, Rakel Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hei,jeg driver og mekker på en Compaq-PC fra 1999. Inne i kabinettet er det montert en høyttaler som er kobla til lydkortet. Denne høyttaleren sender ut lyd i en helt grusom kvalitet, og jeg vil ha den bort. Har prøvd å skru den av i biosen, med det resultat at hele lydkortet ble disabla. Samme skjer også under enhetsbehandling. Bør jeg bare ta en saks og kutte kabelen eller finnes det en annen løsning? Mvh, Rakel 5518961[/snapback] Hvis den er lodda til hovedkortet kan du bare klippen, men da ville jeg ha teipa eller noe anet til isolasjon rundt + og - på ledningen fra hovedkortet!! Lenke til kommentar
Spetakel Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Den er lodda fast i lydkortet, ikke hovedkortet, med en tynn, tvinna svart/rød kabel. Regner med at en enkel klippeoperasjon ikke vil påvirke (det fantastiske) lydkortet ellers? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Den er lodda fast i lydkortet, ikke hovedkortet, med en tynn, tvinna svart/rød kabel. Regner med at en enkel klippeoperasjon ikke vil påvirke (det fantastiske) lydkortet ellers? 5519519[/snapback] nei ville ikke tro at det ødelegger lyd kortet nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå