eUnaas Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Jeg har en WD 80gb... men det jeg har funnet ut er det at den har begynt å BRÅKE! jeg blir gal i hode av det. den overdøver til og med GF3 kortet mitt. Det som er ille er det at det er ikke den "blåse" lyden som kommer av viftene, men en SKARP skjærende lyd... er dette normalt? (har samme problemet på en gammel 6gb) jeg har søkt litt på forumet og alle sier at de ikke kan høre sin wd80gb... Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 jeg hadde samme lyd på en wd 120gb, sendte den umiddelbart tilbake til butikken og fikk en ny som ikke bråka. Hvis den oppfører seg slik burde du ta en par tester for å se om den holder den hastigheten du skal ha ved overføring av filer. Min var ikke stabil der. falt fra det den skulle ligge på og ned til 0kb/s ved kopiering TIL disken. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Ta backup og kvitt deg med disken så fort som mulig! Lyden du beskriver kan minne litt om COD (Click Of Death) på IBM disker! Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 14. september 2002 Forfatter Del Skrevet 14. september 2002 Ja se på dette bildet jeg tok det første gangen jeg hadde broblemer (men problemet forsvant etter formatering) Desutten er maskingen tregere en før, noen ganger henger den seg i norgen sekunder osv. (det har kanskje ikke noe med det å gjøre) og andre ganger når jeg f.eks starter spill så merker jeg at noe i maksinen nsten rister, merker vibrasjeoner i pulten osv. skyldes det hardsiken?(har tengt det har vært CDspilleren) Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Ser ut som du burde ta backup av alle data og sende den tilbake til der du kjøpte den fra. Den disken din har det ikke godt :sad: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 når pc`en henger seg i noen sec så er det vanligvis et teikn på at maskinen har vært på litt for lenge Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 14. september 2002 Forfatter Del Skrevet 14. september 2002 Quote: Den 2002-09-14 21:34, ueland85 skrev:når pc`en henger seg i noen sec så er det vanligvis et teikn på at maskinen har vært på litt for lenge ?hva? hva mener du? maskinen min har stått på nesten 34/7 siden jeg bygget den i april... Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 34/7? Kan være derfor den piper... Det hadde jeg også, hvis jeg hadde vært opp 34 timer i døgnet. lol [ Denne Melding var redigert av: engen på 2002-09-14 21:40 ] Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Min stod på i 5d og 21 timer som en "stress test" for å se hvor lenge du kunne halde ut.. på slutten hang den seg hele tiden og da var veien til reset knappen kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå