Gå til innhold

BMB - Burning Mortality Box (Nytt design)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei desvere, :( Blir sverige tur da, første gangen på lenge jeg mamma, stefaren min og søskene mine kan dra til sverige sammen :w00t:

Hadde også planlagt å stikke på Nordlan men det blir sverige tur da også, med pappa og gjengen.

Har foresten fått tilatelse til å modde på kabinette nå :w00t: Så da skal jeg sende en del sponsormail's og få kjøpt inn: lakk, pussepapir, poleringstuff osv...

Tøft, kan bli skøy hvis du stikker innom Glisevask :yes:

Lenke til kommentar

hey hey, takker gutta :D

Tror den kan bli ganske pent med litt hvit lakk da? Noen som vet hvor jeg kan laste opp sketchUp filer da?

Begyner foresten den 27.02 med prosjektet sånn bare får å ha det sagt ;) må begyne å handle inn litt stuff og stæsj veldig snart nå :S fikk et klart nei fra både netshop og pcutstyr om spons :cry: bare vent til normod blir oppe da. kan hende det blir en sjangse for å få spons da :D

Lenke til kommentar

Tja blir mer som et lian li med opp ned hk-brett og PSU i bunn.

Vurdere å skille PSU fra resten av kabinettet, så setter jeg en vifte i bunn som suger in luft og så får PSU blåse luften ut bak. Dette burde føre til en kald PSu tipper jeg.

Skal se om det blir noen tegninger ;) må sjekke litt mer på kabinettet og finne ut hvor mye som må gjøres for å sette det opp ned :D

Lenke til kommentar

Da har jeg fått lakk, sparkel, pussepapir, filer, bolter til prosjektet. En stor takk til stefaren min som kjpte det til meg på biltema da han var på kurs i stavanger :D

Edit:

Noen her som har ketchUp filen av prosjektet mitt som jeg har sendt over msn? hadde en harddisk som tok kvelden her om dagen og det hadde jeg masse som jeg ikke hadde backUp av :(

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...