Klekkus Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg ville sagt grønn, passer bedre med fargen på fronten da. 5558558[/snapback] Blir det ikke litt bortgjemt da kanskje? Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Tja, vet ikke hvor kraftig lyset er på lcden du har tenkt å bruke, men jeg syntes at blå ikke passer så godt sammen med rødt og grønt. Bare min mening Lenke til kommentar
mekkern Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Klikka_bZerk...skal du på tg??....hvis du skal MÅ jeg se kabinette ditt.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Nei, han skal nok ikke på TG.. =/ Men jeg skal kanskje opp til bestemor i sommer, så kanskje jeg tar meg en tur innom Klikka å kikker litt! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Nei desvere, Blir sverige tur da, første gangen på lenge jeg mamma, stefaren min og søskene mine kan dra til sverige sammen Hadde også planlagt å stikke på Nordlan men det blir sverige tur da også, med pappa og gjengen. Har foresten fått tilatelse til å modde på kabinette nå Så da skal jeg sende en del sponsormail's og få kjøpt inn: lakk, pussepapir, poleringstuff osv... Tøft, kan bli skøy hvis du stikker innom Glisevask Lenke til kommentar
egOIst Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Hvis du utfører dette, ja da går den rett i favoritter på firefox altså! Håper å få se dette, på benken! mvh Arne Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 Fett, gleder meg selv til å begynne Har nå sendt litt mailer om sponsing. Så får vi se hva det blir til da Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 "update" 12.02 Jeg har nå bestemt meg for at kassa skal være hvit og rød. OBS! midlertidlig design på sidedøren til jeg får flammetegninger av Fluesopp Bildene ligger også i første posten Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Ingen som likte det nye designet? Den hvitfargen er ikke så grå som på bildene, blir mer snø hvit Lenke til kommentar
chase Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hey! Så den først nå... vanvittig bra gleder meg til å se denne ferdig Petter Lenke til kommentar
TordO Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 dette ser bra ut! dette kabinettet blir rått når d blir ferdig! mvh Tord Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Nice Klikka_bZerk.. Dette får jo ikke blitt noe annet enn bra da.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 hey hey, takker gutta Tror den kan bli ganske pent med litt hvit lakk da? Noen som vet hvor jeg kan laste opp sketchUp filer da? Begyner foresten den 27.02 med prosjektet sånn bare får å ha det sagt må begyne å handle inn litt stuff og stæsj veldig snart nå :S fikk et klart nei fra både netshop og pcutstyr om spons bare vent til normod blir oppe da. kan hende det blir en sjangse for å få spons da Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Nå har jeg bestemt meg for å snu hovedkoret opp ned og sette PSU i bunn. Hva tror dere om dette da? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hmm, høres kult ut Likt som det TT kabinettet med plass for cd-r foran Har sett det IRL en gang, så ganske heftig rart ut ;P Gleder meg til du begynner=) Øyvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Tja blir mer som et lian li med opp ned hk-brett og PSU i bunn. Vurdere å skille PSU fra resten av kabinettet, så setter jeg en vifte i bunn som suger in luft og så får PSU blåse luften ut bak. Dette burde føre til en kald PSu tipper jeg. Skal se om det blir noen tegninger må sjekke litt mer på kabinettet og finne ut hvor mye som må gjøres for å sette det opp ned Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Da har jeg fått lakk, sparkel, pussepapir, filer, bolter til prosjektet. En stor takk til stefaren min som kjpte det til meg på biltema da han var på kurs i stavanger Edit: Noen her som har ketchUp filen av prosjektet mitt som jeg har sendt over msn? hadde en harddisk som tok kvelden her om dagen og det hadde jeg masse som jeg ikke hadde backUp av Endret 17. februar 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hmm, kan hende jeg har den hjemme Men skal se etter på søndag : ) Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Høres bra ut Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Høres bra ut Her er det som ble kjøpt, beklager dårlig bilde kan hende jeg fikser et bedre i morra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå