Klekkus Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) spyro: Høres flott ut, men Fluesopp, Glisevask eller LeGranDuc kan sikkert fikse det for meg. Men takk for tilbudet, skal bare søke etter spons og diskutere litt med skolen. Pluss at det gjennstår litt på tegningene for det er feridge da. Mr_Razer: Takker Har også bestemt meg for å lage viftegrillene mine selv Endret 2. februar 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Har også bestemt meg for å lage viftegrillene mine selv 5542169[/snapback] Nice.. (fjortentegn Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Men jeg har null ide hvordan de skal se ut da :S Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Jeg fant en litt kul font, så her er et forslag til viftegrill. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Den var ikke dum kan godt hende jeg bruker den til fronten Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 forvirra fortsatt nede ell?=( Så kul ut den der da Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 forvirra fortsatt nede ell?=( Så kul ut den der da 5549913[/snapback] Ja, men jeg har lastet bildene opp på imageshack.us Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Da var logoen på glass Hva syns dere? RandomHero som laga den Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Nice.. Ser hva som står, men skriften blir ikke akuratt lyst opp no, så må se litt extra nøye etter hva som står der.. Men ellers fin.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Så grei ut den;) men som Mr_Razer sa, du må se litt nøye for å få den med deg. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Tja, kanskje det hadde blit bedre med rød skrift da? Skal høre med random hero om han gidder å lage den på nytt da Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Tja, kanskje det hadde blit bedre med rød skrift da? 5553868[/snapback] Hadde blitt bedre det ja.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Mekka no her.. Ikke rød skrift dog! Synes det her så best ut, kanskje noen modifikasjoner hadde gjort seg.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Ahhh den der var nice, litt mer grafisk og fargerik da. Den gulfargen minner meg om flammer, og grafikken rundt BMB var heftig Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Den logo`en der var drit fin.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Takker, fint med god respons på den for den brukte jeg nesten en time på.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Den syns nå jeg var best! Nice job Glisevask Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Takker, fint med god respons på den for den brukte jeg nesten en time på.. 5555264[/snapback] Med så bra arbeid så slenger jeg den i førsteposten Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Hva kommer til å passe best, et display med grønn eller blå backlight? Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg ville sagt grønn, passer bedre med fargen på fronten da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå