vimso Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Heisann, har et lite problem når jeg skal koble til headsettet mitt til Pc'en, nemlig at mikrofonen ikke fungerer. Har prøvd med forskjellige headsett, men resultatet er det samme, lyden fungerer, men det gjør ikke mikrofonen. Er det noen som har en liten anelse om hvordan jeg kan fikse dette. Har Vinyl AC'97 Audio (WAVE), har prøvd å justere på det meste, men den vil bare ikke fungere. På forhånd takk Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Heisann, har et lite problem når jeg skal koble til headsettet mitt til Pc'en, nemlig at mikrofonen ikke fungerer. Har prøvd med forskjellige headsett, men resultatet er det samme, lyden fungerer, men det gjør ikke mikrofonen. Er det noen som har en liten anelse om hvordan jeg kan fikse dette. Har Vinyl AC'97 Audio (WAVE), har prøvd å justere på det meste, men den vil bare ikke fungere. På forhånd takk 5518909[/snapback] Har du prøvd og sette i den (vanligvis røde) kontakten headsettet "høytalerne" og micen har 2 forselige kontakter (tokk bare og sa en enkel ting for det mange ganger folk glemer sånt som det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå