FroHo Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 HAr tenkt å kjøpe meg enten siemens m50 eller ericsson t65. Det jeg lurer på om der er mulig å lagre sms meldinger i telefonen? Og om dere har noen erfaringer å komme med. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 På Ericsson T65 kan du lagre ca. 50 mld. i telefonen. Detter jo greit, men telefonen blir veldig treg når man har mer enn 20 mld. liggene i innboksen. Tar opptil 10 sek. bare å åpne innboksen... Siemens M50 vet jeg ikke noe om, desverre... Lenke til kommentar
FroHo Skrevet 14. september 2002 Forfatter Del Skrevet 14. september 2002 takker..... Har du den selv eller? Er den bra? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Hadde en før. Var en veldig god telefon. Eneste problemet var at den hadde en tendens til å skru seg av. Etter at jeg fikk oppgradert software'en på den var det ikke noe problem lengre. Har den ikke lenge, byttet til T68i... Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Quote: Den 2002-09-15 16:40, skrev cerveza:Hadde en før. Var en veldig god telefon. Eneste problemet var at den hadde en tendens til å skru seg av. Etter at jeg fikk oppgradert software'en på den var det ikke noe problem lengre.Har den ikke lenge, byttet til T68i... Har ikke opplevd at den skrudde seg av (M50) - Men uansett så kan denne mobilen ha 25 meld. i telefonen. I tilegg til at du kan arkivere andre meld. i flexi minnet. (Der er det god plass om du kun bruker det til meld. bilder o.l.) Lenke til kommentar
tbone Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Quote: Den 2002-09-14 23:21, skrev cerveza:På Ericsson T65 kan du lagre ca. 50 mld. i telefonen. Detter jo greit, men telefonen blir veldig treg når man har mer enn 20 mld. liggene i innboksen. Tar opptil 10 sek. bare å åpne innboksen... Dette løser du greit ved å lage mapper som du flytter meldingene over i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå