Kaste Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 altså, jeg var på fjellet i helgen og det e GANSKE langt.. så som et geni som jeg er tok jeg med min laptop sånn at vi kunne se på film, batteriet mitt SKAL vare i 2 timer men midt i filmen fant batteriet ut at det skulle gå tom for strøm etter 48 min !!! er det noe forklaring på at battri tiden har sunke såå betraktelig? er det en mulighet å få fiksa dette uten å kjøpe nytt batteri`? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Vel, det er som regel ment opptil 2 timer, altså to timer hvis du bruker minimalt med strøm, altså for eksempel skrive i Word. Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 så fort batteriet vert utsett for lave temperaturer så mister det MYE av kapasiteten. Det må som oftest lades opp og det er ikkje hjelp i berre å varme det... Men batteri kan DØ vis dei vert oppbevart for kaldt, under 0grader Eg drepte batteriet på Canon Ixus v3en min med at det lå ute i bilen over natta på geilo når det var 12-18minus... Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Eg drepte batteriet på Canon Ixus v3en min med at det lå ute i bilen over natta på geilo når det var 12-18minus... 5519133[/snapback] yay, var ikke klar over at det var så heftig! Må lære meg å bli mere nøye på det der nå som det er kaldt ute.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå