snjosokk Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Har for tida kun ein bærbar pc, men føler behov for å ha ein stasjonær til nedlasting, bilderedigering osv. Lurer då på om nokon kan hjelpa meg å plukka ut deler til dataen, bør vera lavt budsjett, og sjølvsagt mest mogleg for minst mogleg. Budsjettet er på om lag 5-6000 kr. litt kva eg vil ha: minst 100 gb hd, minst 128 mb grafikk, minst 512 mb ram(helst 1024), dvd-rom, kanskje kabinett, men har eit som er godt brukande. Please help meh! Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Satt opp et lite forslag her. Tror det vil gi deg mye for pengene! Lenke til kommentar
snjosokk Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 takk for hjelpa Ser bra ut det der, satsar på at eg bestiller alt på mpx når pengane er skrapt saman, er vel det som vert rimelegast når ein reknar med porto? I staden for å kjøpa alt på forskjellige stader. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Gir en god del for pengene det der ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå