Gå til innhold

Drop på normale piler?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som hunter, har jeg følgende kostnader:

- 8s x 16 = 1g28s (Jagged Arrows)

- 20s x 8 = 1g60s (Roasted Quail)

Er ikke dyrt i det hele tatt, og pilene skader vel egentlig godt nok :)

edit: typo :)

edit2: typo :p

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
det jeg mente med at warriors er billige er at de ikke har noen reagents de trenger. warlocks er vel også billige, eneste er at shard-farming kan bli boring men det er i allefall gratis

5523345[/snapback]

Warrior er uten tvil den dyreste klassen i spillet.

Lenke til kommentar
det jeg mente med at warriors er billige er at de ikke har noen reagents de trenger. warlocks er vel også billige, eneste er at shard-farming kan bli boring men det er i allefall gratis

5523345[/snapback]

5523384[/snapback]

etter en eller annen patch, så ble jo plate like billig å reparere som cloth....

men uansett.... Lolzadan (Palladin) er helt klart den billigste classen

Lenke til kommentar

5523345[/snapback]

5523384[/snapback]

etter en eller annen patch, så ble jo plate like billig å reparere som cloth....

5524003[/snapback]

Jauda, men tanks mister fortere dura enn cloth pga at de blir slått på. Etter et helt bwl run så ligger jeg (hunter) på 3-7g i repairs. Alt ettersom om vi wipa eller ikke. En warrior ligger vel rundt 15-25g.

Hunter kan være så billig eller dyrt som du vil det til selv. I bwl så tar jeg med meg 20 stacks med thorium arrows, pots, ect ect. Fprdi jeg vil gjøre maksimalt i den instancen. Men på andre instancer så kan jeg gå for vendor piler.

Endret av Radhoo
Lenke til kommentar

5523345[/snapback]

5523384[/snapback]

5524003[/snapback]

Forklaring på det siste du sa der?

Lenke til kommentar

5523345[/snapback]

5523384[/snapback]

5524003[/snapback]

Forklaring på det siste du sa der?

5524500[/snapback]

vil tro han amener at dere kan løpe unna alt i PvE (bortsett fra instances).

PS: warlocks er veldig billige, hellfire før wipe ftw.

Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne sett at piler var drops...ikke fordi at det er så dyrt men fordi da hadde de vært enklere å finne! Det er mange soner i spillet uten en eneste pil-selger, og da må man ofte langt vekk for å kjøpe nye piler. Stress hvis man er i en sone for å grinde også finner man ut at man ikke har flere piler..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...