Killerquo Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Titta nettopp i en tråd hvor det var en som sa piler (gjelder for hunter) koster sinnsykt mye...tenkte da plutselig på at det hadde jo vært en idé å gjøre piler til drops, om ikke random humanoid drops som cloth, så iallfall fra respektable mobs (fysiske ranged). Det er jo litt teit at det ikke er sånn, syns jeg. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Er ikke så dyrt det da? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Koster 30 copper for 200 piler nå på lvl 26 hunteren min, vet ikke hva det koster i senere levler though. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Lukter jeg diablo2 her? Jo men dette var ikke dumt, en av de tingene D2 var bedre på enn WOW.. /hail Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Lukter jeg diablo2 her? Jo men dette var ikke dumt, en av de tingene D2 var bedre på enn WOW.. /hail 5518774[/snapback] en av de tingene diablo var bedre på var at mobs droppet piler? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Om du er fattig så bruk lvl5-piler, om du vil ha litt ekstra damage så bruker du skikkelige saker, big fucking deal. Andre klasser har MYE større utgifter. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 de beste vendor pilene koster cirka 8 s hvis du er honored + spesiell rank husker ikke helt eller hvis du skal ha bedre må du bli honored i AV og kjøpe piler som koster 40s per stack ellers så må du få en engineer til å lage thorium shells som man må bytte til thorium headed arrows i if. de koster mye å lage. piler kan rett og slett bli dyre hvis du grinder Lenke til kommentar
.V. Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Piler til 50s per stack brukes kun på imba bosser og når du skal teste critrecords på mages i AV. Huntere har i det minste muligheten til å kutte på utgiftene, i motsetning til en del andre klasser. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Tja, hunter bruker i tillegg massevis av penger på mat til petten. Rogue feks har egentlig ingen utgifter, poison da, men det er ikke så gale. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Tja, hunter bruker i tillegg massevis av penger på mat til petten. Rogue feks har egentlig ingen utgifter, poison da, men det er ikke så gale. 5519113[/snapback] i overkant av 10s per poison, varer i en halv time, noen med begrensede ladninger, forsvinner ved loadscreeen. Du trenger ikke poisons, du har concussion shot, wing clip, stings, hunters mark. Blinding powder. Sjekk prisen på fadeleaf, del på tre, så har du hvor mye hver eneste blind varer. Scattershot koster én pil, og har IKKE 5 minutter cooldown. Flash Powder, 25c, koster en masse over tid. 5 minutter OG reagent for å få en aggro-wipe. hunter har en fin liten FD til dette, som de bruker når som helst. Thistle tea. hvor mye koster en stack swiftthistle på serveren din? Ikke snakk om noe du ikke har peiling om, kthx. Edit: du kan skaffe deg en bjørn, så slipper du å betale ditt dyrebare virtuelle gull for å kjøpe mat til pet'et ditt, bare spør en mage om å lage brød. Endret 29. januar 2006 av Hubman Lenke til kommentar
Pug Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Herregud, klasser som buffer har da mye større utgifter en huntardene sine arrows/bullets Stop teh whining ^_^ Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 hunter og warriors er billige classes. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 hunter og warriors er billige classes. 5519617[/snapback] Jepp, å reparere helt ødelagt might/wrath er jo så billig så Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jepp, å reparere helt ødelagt might/wrath er jo så billig så 5519738[/snapback] ..og det samme er Bloodfang. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Feign death vs å dø.. å guuuud... Lenke til kommentar
likferd Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jepp, å reparere helt ødelagt might/wrath er jo så billig så 5519738[/snapback] ..og det samme er Bloodfang. 5519861[/snapback] bloodfang chest har 120 durability. Wrath chest har 165. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hunter har utrolig lav repair cost vs de fleste andre da. Feign Death. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Hunter har utrolig lav repair cost vs de fleste andre da. Feign Death. 5520296[/snapback] men den kan bli resisted.. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Skaff deg mining/engineering og skaff reciepe: Thorium Shells. Den kan du enten grinde deg til (lol) eller plukke opp på AH, koster fra 20-40g på min server. Mine Thorium, lag Thorium Shells. Disse byttes så inn i Thorium Arrows eller hva det nå heter. Alle sorger slukket. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg kjøper Jagged Arrows i IF, koster 8s per stack om man er honored og sergeant eller høyere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå