Gå til innhold

Drop på normale piler?

Anbefalte innlegg

Titta nettopp i en tråd hvor det var en som sa piler (gjelder for hunter) koster sinnsykt mye...tenkte da plutselig på at det hadde jo vært en idé å gjøre piler til drops, om ikke random humanoid drops som cloth, så iallfall fra respektable mobs (fysiske ranged).

Det er jo litt teit at det ikke er sånn, syns jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

de beste vendor pilene koster cirka 8 s hvis du er honored + spesiell rank husker ikke helt eller hvis du skal ha bedre må du bli honored i AV og kjøpe piler som koster 40s per stack ellers så må du få en engineer til å lage thorium shells som man må bytte til thorium headed arrows i if. de koster mye å lage.

piler kan rett og slett bli dyre hvis du grinder

Lenke til kommentar
Tja, hunter bruker i tillegg massevis av penger på mat til petten. Rogue feks har egentlig ingen utgifter, poison da, men det er ikke så gale.

5519113[/snapback]

i overkant av 10s per poison, varer i en halv time, noen med begrensede ladninger, forsvinner ved loadscreeen. Du trenger ikke poisons, du har concussion shot, wing clip, stings, hunters mark.

Blinding powder. Sjekk prisen på fadeleaf, del på tre, så har du hvor mye hver eneste blind varer. Scattershot koster én pil, og har IKKE 5 minutter cooldown.

Flash Powder, 25c, koster en masse over tid. 5 minutter OG reagent for å få en aggro-wipe. hunter har en fin liten FD til dette, som de bruker når som helst.

Thistle tea. hvor mye koster en stack swiftthistle på serveren din?

Ikke snakk om noe du ikke har peiling om, kthx.

Edit: du kan skaffe deg en bjørn, så slipper du å betale ditt dyrebare virtuelle gull for å kjøpe mat til pet'et ditt, bare spør en mage om å lage brød.

Endret av Hubman
Lenke til kommentar

Skaff deg mining/engineering og skaff reciepe: Thorium Shells. Den kan du enten grinde deg til (lol) eller plukke opp på AH, koster fra 20-40g på min server. Mine Thorium, lag Thorium Shells. Disse byttes så inn i Thorium Arrows eller hva det nå heter. Alle sorger slukket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...