Gå til innhold

Disney hadde snudd seg i graven...

Anbefalte innlegg

Jeg er enig at det er trist at det har blitt forrandret så til de grader, men dette er noe Disney er nødt til å gjøre i dag i takt med at tiden, og hva unger/ungdommer faktisk vil ha!

Vet ikke om Walter hadde blitt så lei seg egentlig jeg, han hadde sikkert ikke godtatt tegnestilen, men at han selv hadde endret på, eller laget nye figurer som er i tråd med nåtiden tviler jeg ikke på!

Uansett hvor mye dårlig som en selv mener det kommer ut etter å ha vokst opp med tidlige julemorgner full av spenning og glede sammen med good old fashion Disney, så bør en skjønne at ting ikke varer evig ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Veldig enig.

I mine øyne så er disney blitt noe dritt.

Bare se på de nyeste Donald "filmene" slik som årets jule DvD. Jeg har kjøpt de jule versjonene siden jeg var 3år i 1994. jeg kan huske den følelsen det var når jeg hadde spart penger til de verdifulle filmene.

Det var høydepunktet mitt hver eneste lillejul-aften(skrives det slik?)

Men dette året så ble jeg kvalm jeg kasta omtrent opp. jeg så de jævla dritt episodene på lillejul-aften kl 0900 på morgenen. Så neste år så tjener ikke disney 150kr på mitt kjøp, for det blir ikke noe av.

Bare for og oppsumere litt nye Disney filmer:

Lilo og stitch <-- gikk på kino premieren. etter 30min så var jeg ute av kinosalen og på vei hjem.

De utrolige <-- Var på premieren og så hele filmen. Den var delvis underholdene, Men det er ikke disney sånn som jeg kjenner det.

-Knut

Lenke til kommentar

Helt enig, merkenavnet Disney er blant de mest utvannede de siste årene... bare se dagens Donald-blader, tomme, kjedelige historier... og de er ikke fordi jeg har vokst fra det, snarere tvert imot, men holder meg til de gode gamle bladene og pocketene jeg har spart på :)

En annen ting som irriterer meg, er at de alltid skal lage oppfølgere til de mest fantastiske filmene sine, for eksempel Løvenes Konge 2. Løvenes Konge får meg til å grine fordi den er så fantastisk, 2'eren får meg til å grine fordi den er så tragisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...