JUL Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Jeg kan få kjøpe kabinette til kameraten min tsunami dream for 500 kr Han kjøpte det i august og det er noen små riper i det og noen problemer med lokket på toppen. Bruker bare et gammelt midlertidig kabinett nå så trenger et nytt.. Er dette et godt kjøp/noen bedere forslag ? Endret 30. januar 2006 av Julenissen_ Lenke til kommentar
SSS Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg kan få kjøpe kabinette til kameraten min tsunami dream for 500 kr Han kjøpte det i august og det er noen små riper i det og noen problemer med lokket på toppen. Bruker bare et gammelt midlertidig kabinett nå så trenger et nytt.. Er dette et godt kjøp/noen bedere forslag ? 5518520[/snapback] Det er jo halv pris, så det er vel et greit kjøp. Lenke til kommentar
JUL Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 vet det så går mest sannsynlig for det Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 jeg har det deilig kabinett Lenke til kommentar
JUL Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Kjøper det av han da.. Hvis ingen har innvendinger.......... Det passer til mitt system.....gjør det ikke det.....jo sikkert ?? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Knall kabinett det.. Til halv pris tilog med.. Lenke til kommentar
JUL Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Takker alle for svar... har kjøpt kabinette av han nå Får det når han har fått sitt system inn i sitt nye kandalf takker alle for svar igjen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå