Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 pappa har lenge klaget over treig pc, så i dag sa han at jeg skulle hjelpe han og finne en oppgradering av pcen, det han trenger er: hk, cpu, ram og en stillegående psu.¨ pcen kommer til og stå veldigt trangt til, så det er viktig at det produseres lite varme, den skal også være stillegående, tenkte derfor at amd vil være et godt alternativ, men jeg er åpen for intel også. han har veldig lyst på dobbelkjerne, så dette er et must her er oppsettet jeg tenkte på. oppgradering kom gjerne med andre alternativer og kommentarer, han trenger bare det som er i oppsettet, alt annet har han. pcen vil bli mye brukt til multitasking, filoverføringer fra pc til pda, nettsurfing, og litt filmredigering. ta og hold dere ca i den prisklassen mitt oppsett er på, men kan godt være litt over Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Ser ut som et toppers oppsett det der! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Ser ut som et toppers oppsett det der! 5518963[/snapback] greit, da ber jeg han om og gå for det oppsettet, med mindre noen har noen sterke innvendinger Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) oomg, dobbelpost.. Endret 29. januar 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Vent, er ikke ASrock kortet 20 pin ? det burde du sjekke ut! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Vent, er ikke ASrock kortet 20 pin ? det burde du sjekke ut! 5519065[/snapback] jo det var det ja, glemte det helt jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå