Gå til innhold

Crucial PC3200 BallistiX og Asus A8n Sli Deluxe

Dragonlove

Anbefalte innlegg

Har ett problem med at pc'n slår seg av, eller skjermen blir bare sort mens vifter og sånn går i pc'n, hadde dette problemet før da var det den ene minnebrikken som hadde tatt kvelden, men nå er det skjedd igjen tror jeg.

Er det mulig at Hovedkortet ødelegger minnebrikkene? hadde HK inne hos Komplett for å teste det, dette var før jeg hadde funnet ut at det var rammen som var ødelagt, så de fant selvfølgelig ut at det funket fint, dette var en stresstest i 24 timer, men de hadde nok funnet ut mer hadde de hatt samme Ram brikker som meg over en måneds tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde pokker meg akkuratt samme problemet som deg. Samme HK og samme RAM brikke :( Jeg fant ut at det var RAM brikka som fjuska før jeg sendte tilbake, så jeg fykk en ny RAM brikke. Men siden dette har skjedd med oss begge, så må det jo bety at det enten er rammen som er ustabil, eller HK som gir ut noe greier som påvirker rammen.

Etter at jeg hadde fått tilbake rammen fra pcutstyr, fikk jeg med en lapp der det stod at brikka var ødelagt og at jeg hadde fått en ny.

Lenke til kommentar
Jeg hadde pokker meg akkuratt samme problemet som deg. Samme HK og samme RAM brikke  :(  Jeg fant ut at det var RAM brikka som fjuska før jeg sendte tilbake, så jeg fykk en ny RAM brikke. Men siden dette har skjedd med oss begge, så må det jo bety at det enten er rammen som er ustabil, eller HK som gir ut noe greier som påvirker rammen.

Etter at jeg hadde fått tilbake rammen fra pcutstyr, fikk jeg med en lapp der det stod at brikka var ødelagt og at jeg hadde fått en ny.

5519284[/snapback]

Jommen meg godt at jeg ikke er alene om dette, jeg kjøpte også Rammen min hos Pc utstyr, må være Rammen som ikke er god da?

hvor lenge siden er det du kjøpte din ram der da?

Lenke til kommentar
jeg kjøpte den 26.09.2005. Og etter ca 2 måneder ble den ødelagt.

Masse restarting, og masse blackscreen problemer.

5522610[/snapback]

Ordre datoen min var den 03.10.2005 ikke så lang tid etter deg da, maskinen din har virket fint etter at du fikk ny?

5522767[/snapback]

Jepp. Den har fungert fint i 3 uker nå. Spennende å se om det skjer noe.

Skulle det skje, så sender jeg klager til pcutstyr om at jeg vil ha en ny ram brikke fra en annen produsent.

Lenke til kommentar
Da kan det være at du har fått en som ikke kommer til å svikte i fremtiden altså.

Når jeg sendte inn første gang holdt de brikka inne i nesten 3 uker, så får håpe du får bedre service enn meg da.

5528623[/snapback]

Tok ca en uke, da purret jeg på de også, de svarte de ventet svar fra Leverandør (Crucial) så det var egentlig kjapt, tar nok ikke noe lenger tid med den neste da den kommer fra samme parti og de er klar over problemet, ser også at Crucial sender erstatning uten spørsmål, så alt i alt er jeg fornøyd med servicen hos dem, la oss bare håpe jeg blir fornøyd med de nye brikkene, hadde billige Kingston Valueram før som varte i flere år, helt til jeg solgte dem til fordel for Crucial, men ryker disse, går jeg over til Kingston, da jeg kan få 2gb for samme pris som Crucial, jeg er ikke noen overklokker så jeg trenger egentlig ikke Crucial brikkene, eneste grunnen til at jeg kjøpte dem var at det var tilbud på dem og at jeg regnet med at de var gode da Crucial er ett annerkjent merke når det gjelder Ram.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...