mirene Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Jeg skal snart bygge meg ny Spille PC. Det jeg vet jeg skal ha foreløpig er : AMD Athlon 64 X2 4800+ Asus A8N32-SLI Deluxe Corsair XMS3200C2 TWINX DDR400 2048 MB (2x1024) Saken er da,hvilket oppsett på skjermkort vil gi mest for pengene. Er jo så UTROLIG mange kombinasjoner en kan velge nå Et kort..to kort ?? SLI..Crossfire ?? Men det må jo være en sammenheng mellom ytelse kontra pris. Slik at en ikke betaler 3000Kr extra for 5% høyere ytelse,tottalt sett. Så vilket oppsett vil gi mest for pengene ?? Den skal brukes hovedsakelig til spilling. Endret 29. januar 2006 av mirene Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 7800GT er vel et kort som er aktuelt her tenker jeg! Om det ligger i en passe prisklasse da?! Lenke til kommentar
mirene Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Er villig til å bruke noen tusenlapper på Skjermkort. 2 GT kort i SLI er jo en mulighet. Men lurer jo på hva det vil yte kontra det beste kortene i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå