AndersT2 Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hvilken programmer fungerer bra på avspilling av video filer. Programmet burte ta alt som er av fil typer. Er litt lei av å måtte bruke hauger av avspillere for forskjellige formater Bruker som regel VLC Player, WMP 10 og Quicktime. VLC spilleren har problemer med noen MPEG og WMV filer. WMP 10 har litt problemer med noen AVI filer. og ingen av dem spiller av Mov filer, det gjør kun Quicktime, som igjen ikke tar så mange andre fil-typer som jeg har testet. Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Med riktige codecs spiller VLC av alt som er. Så det er nok ikke VLC som svikter. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Med riktige codecs spiller VLC av alt som er. Så det er nok ikke VLC som svikter. 5518303[/snapback] hva slags codec da? Lenke til kommentar
blured Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Har aldri lastet ned noe codec til VLC. Og det spiller av mpeg og wmw filer, i tilleg til en rekke andre formater. Har ikke opplevd at VLC ikke klarer å spille av det jeg vil. Merkelig at VLC ikke vil spille av det på deg ?. Står svart på hvitt her at VLC støtter mpeg Hadde jeg vært deg vill jeg spørt på forumet til VideoLAN: http://forum.videolan.org/ Garantert noen som kan besvare spørsmålet ditt der. (om ingen kan det her) Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Tror nok heller det er filene dine det er noe feil med. VLC skal ikke ha noe problem med å spille av video. Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Har fått spillt av alt jeg har prøvd med vlc =) Lenke til kommentar
blured Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Står noe om problemet ditt her tror jeg http://forum.videolan.org/viewtopic.php?t=...ight=codec+mpeg Lenke til kommentar
abze Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Last ner k-lite mega codec pack, da får du bsplayer med, den rule Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg har en film som ikke har lyd i VLC og en eller noen filmer som bildet blir helt rart hvis jeg spoler. VLC støtter heller ikke codecet FMP4. Alle andre sier at VLC er helt problemfritt så er det noe galt med min VLC? Jeg har lastet ned K-lite mega codec pack med Media Player classic og der virker alt bra, men noen ganger når jeg spiller en video blir bildet grått og jeg må trykke pause og play for at det skal bli bra igjen. Hva er galt? Lenke til kommentar
blured Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Når det gjelder lyd problemet ditt kan det hende at "AC3 filter" kan hjelpe deg. Last ned det. Fungerte blant annet på Terkel i Knipe filmen min. Den var det ikke lyd på. Men når jeg lastet ned AC3 filter kom lyden. (måtte forandre på noen innstillinger og starte maskinen på nytt) Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 OK, men siden det virker i media player classic tror jeg ikke jeg gidder det, bare lurte på hvorfor jeg har hatt flere filmer som ikke har virket eller virket riktig i VLC når alle andre sier at det er perfekt. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Der er kun noen ekstemt få filer som ikke VLC tar. Eller så er den hovedspilleren min. Skal prøve noen codec pakker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå