Myou Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Skjønner ikke hvordan jeg skal få innstallert windows xp på nytt, har prøvd å boote cd fra BIOS eller hva det nå enn er, og jeg kommer bare til hvor man skal velge hvor man skal legge inn windows xp, jeg kan ikke bruke oppoverpil-tasten, for da får jeg beskjed om at windows måtte avsluttes, for å hindre skade på datamaskinen, og det er ikke mulig å velge heller, har en dell maskin... så lurer på om det er noe kan gjøre før jeg må ty til dell hjelp m.m. bare tenkte om dell var noe man måtte ha noe spess til hvis man skulle innstallere eller reparere eller hva en nå måtte gjøre skulle gjøre med dataen. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 kanskje finner du noe hjelp her: http://www.djdenham.com/Install%20Procedures.htm " og jeg kommer bare til hvor man skal velge hvor man skal legge inn windows xp, jeg kan ikke bruke oppoverpil-tasten " når jeg reinnstallerer, kan jeg selv ikke bruke disse taster heller, prøv å bruke " PageUp/PageDown " ( har selv en dell pc ) lykke til Lenke til kommentar
Myou Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Det jeg tror gikk feil, var at jeg slettet norton antivirus, for å få tak i et bedre en annen hadde anbefalt, og jeg la inn det nye antivirus-programmet, men det var noe som hadde gått feil, som jeg ikke hadde fått fikset, for jeg hadde allerede tenkt å installere xp på nytt fra før av så, jeg tenkte å kjøre en systemgjennoppretting, for å se om ting ble bedre... Systemgjennopprettingen var suksessfull, men etter det måtte jeg restarte datamskinen, og når jeg var på vei inn fikk jeg blåskjerm.. har prøvd det meste for å få installert xp på nytt, men kommer ikke på noen av modusene(normal, sikkerhets, oppgavelinje.. osv.) jeg får da ikke gjort noe , utenom i BIOS eller Booting. Lenke til kommentar
Myou Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 så når jeg hadde kjørt systemgjennoppretting, så hadde jeg to antivirus programmer som kjørte... ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå