kimla Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hei! Har ikke googlet så alt for lenge på dette spørsmålet, men til nå har jeg ikke funnet noe konkret svar. Er en stund siden jeg har drevet med Java og applets, men trenger egentlig bare ett svar på ett spørsmål (ikke hvordan man gjør det.. ) Kan man importere ett 3d-objekt fra f. eks 3D studio max eller Maya inn i en java applet og se på den der? Fant ut at hvis jeg skal gjøre dette så burde applets være den beste måten (hvis det går da... ). Takk for alle svar Lenke til kommentar
___ Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hei! Har ikke googlet så alt for lenge på dette spørsmålet, men til nå har jeg ikke funnet noe konkret svar. Er en stund siden jeg har drevet med Java og applets, men trenger egentlig bare ett svar på ett spørsmål (ikke hvordan man gjør det.. ) Kan man importere ett 3d-objekt fra f. eks 3D studio max eller Maya inn i en java applet og se på den der? Fant ut at hvis jeg skal gjøre dette så burde applets være den beste måten (hvis det går da... ). Takk for alle svar 5518154[/snapback] Jeg tror du er ute etter noe slikt: http://www.proudman51.freeserve.co.uk/freeware.html Werner Lenke til kommentar
kimla Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Den er god! Da vet at det går ann.... Må bare la inspirasjonen komme! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå