substeve Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Jeg prøver å finne noen som selger avstandskruer/tårn/nipples til HK. De skal komme med kabinettet, men jeg trenger noen ekstra. Har vært gjennom SHG, Microplex og Netshop uten å finne det ... tror problemet er at jeg ikke vet hva de heter Noen som vet hvem som selger disse? Endret 29. januar 2006 av substeve Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Disse som de har på microplex skal være en plast-versjon.. Jeg kaller de ihvertfall for "spacers" Lenke til kommentar
rufs Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Claesohlson har for 39 kr ett helt sett Lenke til kommentar
spyro Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 De har det faktisk på Clas Ohlson http://www.clasohlson.no/ext.asp?art=326275000 Lenke til kommentar
substeve Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Fantastisk hurtige svar! Stand offs/standoff screws var det det het. Skulle hatt noen firkantede i metall, men plast er vel bedre for å unngå risikoen for kortslutning. Merkelig at webshoppene ikke har disse som tilbehør i kabinett- eller HK-seksjonene. De har da nesten alt annet ... Lenke til kommentar
substeve Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 ... også legger vi merke til at Clas O. selger en pakke med 14 standoffs og ca. 50 hd-skruer til 39 - mens "de vanlige" webshoppene tar 2,50 pr. skrue ... Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 det er ca 50/50 med drevskruer og hd skruer (forskjellig diameter på gjengene) I tillegg er det fibershims med i posen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå