The Ghost Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Hei Hvor jeg kan jeg få kjøpt en ir-sender? (de som ser ut som en lysdiode/led) Sånn som det er på fjernkontroller. (min har brekt av og er forlengst i støvsugeren)De har det ikke på elfa der har jeg skjekka Og er det noen råd om hvor mange kanaler, mhz den sender på o.l. jeg trenger. Endret 29. januar 2006 av shadow of darknes Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Sjekket elfa og de har da haugevis av IR-dioder der?!? www.elfa.se *optokomponenter **lysdioder ***IR-dioder vaffal 20 stykker www.elfa.no er forøvrig noe helt annet. De har stort sett hyller & sånt. Men er det ikke mye enklere å kjøpe en ny universalfjernkontroll på clasern? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Sjekket elfa og de har da haugevis av IR-dioder der?!? www.elfa.se *optokomponenter **lysdioder ***IR-dioder vaffal 20 stykker www.elfa.no er forøvrig noe helt annet. De har stort sett hyller & sånt. Men er det ikke mye enklere å kjøpe en ny universalfjernkontroll på clasern? 5518096[/snapback] joa kansje det men jeg gikk in på elfa.se/no/index og søkte på ir-sandar men jeg fant det vell bare ikke og takk for så raskt svar Men kan man bruke en universal kontroll på en dekoder (sånn parabol greie) Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Skulle tro en universalkontroll vil funke men det avhenger jo av at det er rett frekvens/bølgelengde på den nye kontrollen. Har de ikke ofte lister over hva slags produsenter de støtter? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) det kan nok hende, men har du noen forslag til hvem diode jeg skal velge på fjernkontrollen så står det RC 6266/00 3126 147 12331 OP000022 - 21 Fjernkontrollen er fra telenor Hvis du vet det så hadde det vært fint om du skreiv opp produkt nr. Endret 29. januar 2006 av shadow of darknes Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Beklager men der kan jeg nok ikke hjelpe deg. Hvis ikke du tar sjansen på å åpne mottakeren da, den må jo nødvendigvis bruke samme bølgelengde. Kanskje det står noe på detektoren? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Eller kanskje til og med i manualen, dersom du er veldig heldig. Men ellers så støtter jeg en universalkontroll-løsning, disse er rimlige, og dersom den ikke fungerer, så kan du jo bruke den til tv/dvd/vhs/stereo i stedet? Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Eller bare bytte den i en med en annen bølgelengde, mange butikker har gode angreordninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå