Gå til innhold

Kronerulling på Overklokking.no, jeg tilbyr 175 kr, - men de

Anbefalte innlegg

Mulig løsning på dette problemet:

Alle bidrag over 50kr er med i trekningen.

Bidrag over dette, betales i hele 50-lapper

De som vil betale mindre enn 50kr sier Ok.no hjertelig takk til, men de er desverre ikke med i trekningen, da loddet har en minstepris på 50kr.

I regnskapet kan de bidraga under 50kr, registreres som f.eks "andre bidrag" og summeres sammen.

Du trenger ikke registrere hver enkelt bidrag med navn og adresse når det hele er snakk om veldedighet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-09-15 14:01, enter skrev:

Jaja, - det syns du, - men noen syns noe annet ... Hehe
:eek:

Men du kjører AMD og du havegg ... :razz: (mobbmobb ...)

Hehe, ja jeg kjører AMD. Og min tordenfugl 1400@1700 knuser en Intel 2.0GHz.. :grin: så ikke mobb! Intel har overklokkingspotensiale, så kanskje jeg bytter snart, men det var vel ikke det vi diskuterte!? :roll:

Det er fullt lovlig å ha forskjellige meninger, enter. Takk og lov for at alle ikke mener det samme! Men skjønner fortsatt ikke hvorfor det er så vanskelig med disse femtilappene? Vil det hjelpe så mye om du får lov til å betale 175 penger istedenfor 150? Jeg tror ikke det, men jeg skjønner jo hvis du bare synes opplegget er litt teit! :smile: Hvorfor gjøre det enkelt når man kan gjøre det vanskelig!?

Lenke til kommentar

Quote:

Men skjønner fortsatt ikke hvorfor det er så vanskelig med disse femtilappene? Vil det hjelpe så mye om du får lov til å betale 175 penger istedenfor 150? Jeg tror ikke det, men jeg skjønner jo hvis du bare synes opplegget er litt teit! :smile: Hvorfor gjøre det enkelt når man kan gjøre det vanskelig!?

Hehe havegg, - vi forstår nok hverandre, - men det er ikke problematisk egentil med 50-kroners-trinn, - det er bare det at jeg lurer på hvordan man kan ha en slik overordnet ordenssans at man krever det, - det har på en måte en sammenheng med at jeg lurer på om jeg risikerer å bli utestengt for min kritikk ... :grin:

Og så hadde jeg helt glemt denne smiliesen :grin: - den er jo dritfin da ...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-14 16:12, enter skrev:

Du gir ikke penger til gatetiggeren som kun vil ha 50-lapper. Du gidder rett og slett ikke, - selv om du ville.

Man stiller rett og slett ikke slike betingelser når man ber om bidrag eller gaver. Med mindre du er drita tett i pappen da, - mener jeg !!! :razz:

Litt forskjell på en gatetigger og overklokking.no. :smile:

Lenke til kommentar

bump! Banbanbanbanban

:smile: Neida, - jeg blir nok ikke bannet, - så grei som jeg er. Og at jeg er litt i opposisjon blir nok tilgitt av de høye herrer ... For de ser hvor viktig og nyttig det er at noen sier ifra ...

Men kaos ja, di' kommer til å drite på seg! De kommer til å drite på seg, - og om de ikke lærer, - blir tilstanden vedvarende, - de er sååå redde for kritikk, - at de til og med kan banne den som uttaler seg litt oppriktig ...' #Eller ?

Tror jeg, - fallera, - tror jeg trall-era, - tjo- hei ... !!!

[ Denne Melding var redigert av: enter på 2002-09-15 17:48 ]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...