jhg Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Windows omplasserer en del mapper i ny mappe (Found000). Noen som har en forklaring? Kan det være virus? Endret 29. januar 2006 av jhg Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Dette kan oppstå dersom du f.eks mister strømmen på maskinen, eller har en såkalt "hard" omstart på den, og windows kjører disksjekk. Regner med google kan hjelpe deg videre dersom du ønsker mer fyldig informasjon om problemet. Uansett, dette er ikke ett virus, så du trenger ikke bekymre deg. Lenke til kommentar
jhg Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Er det Mulig å reversere dette, da jeg ikke får tilgang til filene i mappen found000? Eneste måten jeg vet om found mappen er at jeg ser at mappen blir kontrollert i Norton virusscan. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Er det Mulig å reversere dette, da jeg ikke får tilgang til filene i mappen found000? Eneste måten jeg vet om found mappen er at jeg ser at mappen blir kontrollert i Norton virusscan.5518090[/snapback] Ikke godt å si, jeg har holdt meg unna norton produkter i mange år. Hvor ligger denne mappen på disken din da ? Lenke til kommentar
jhg Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Mappen ligger rett under c:. Den ene mappen jeg har funnet ut er flyttet er Mine dokumenter. Vet ikke hvor mange ellers. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Dersom du har mistet noe viktig vil jeg anbefale å ta en titt på hva google har å komme med : http://www.google.com/search?hs=Dvv&hl=en&...arch&lr=lang_en Lenke til kommentar
jhg Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Fant mappene og filene med easyrecovery. takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå