Anders Voldsund Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Er det meininga at eit helikopter berre skal tåle ein eryx da? Når det er eit kamp helikopter som skyt på deg må nå det 4-5 missilar til for å ta deg ut... Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) jeg skrev nesten skills med z....*skamme seg* 5728082[/snapback] Du burde da skrive "ferdigheter"? Btw, helikopteret tåler da mer enn ett eryx-skudd? Endret 9. mars 2006 av sablabra Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 jeg skrev nesten skills med z....*skamme seg* 5728082[/snapback] Du burde da skrive "ferdigheter"? Btw, helikopteret tåler da mer enn ett eryx-skudd? 5728097[/snapback] Kan hende vi var litt skada frå før da, men det var ikkje masse. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Er det meininga at eit helikopter berre skal tåle ein eryx da?Når det er eit kamp helikopter som skyt på deg må nå det 4-5 missilar til for å ta deg ut... 5728093[/snapback] 4-5 missiler for å ta ut hva da? helikopter har da mye, mye mer effektive våpen en FFAR missilene Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Er det meininga at eit helikopter berre skal tåle ein eryx da?Når det er eit kamp helikopter som skyt på deg må nå det 4-5 missilar til for å ta deg ut... 5728093[/snapback] 4-5 missiler for å ta ut hva da? helikopter har da mye, mye mer effektive våpen en FFAR missilene 5728126[/snapback] Visst du sitt i eit helikopter og det er eit anna helikopter som skyt på deg, trengst det ganske mange missilar før du har skutt det andre ned...visst du treffe da. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Eg bumpar denne tråden og ser om det er fleire som svarar i den no eg. Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Nick: KapteinJoachim Spiller på forskjellige infantery only servere med karkand - 16, med under 150 i ping for det meste Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 #LEc LoRdGaY med #LEc i prefix.. spiller litt public med venner.. ellers bare klankamper eller BF.no8 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 .:BLANCREW:.Iceman Topper stort sett Battlefield2.no #2 Wake Only på daglig basis. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Du må være skilla ^^ Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Du må være skilla ^^ 6634205[/snapback] Helt rått Skjønner dog ikke helt hvorfor jeg gidder å spille der, er som oftest en haug med idioter og en fire-fem stykker som horer rundt i hardware (merkelig nok er sistnevnte utmerket kanonføde når de mot formodning opptrår som infanteri). Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Dipso - Battlefield.no - all maps / favourites / wake Lenke til kommentar
gimme Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 [FoN] Enkesvela med FoN som prefix Bruker å spille litt på bf2 gotland serverne og Kvegflokken sin server Spiller litt random også Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 |Fu|Skipter, spiller for det meste på bf gotland city maps, med enkelte unntak. Ikke er jeg spesielt god heller, spesielt ikke til å fly diverse fly/ heli., selv om jeg prøver litt mer nu. Lenke til kommentar
[^..^]Christian Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Nick : VA.Christian Spiller nesten utelukkende sniper eller kanskje medic en gang i blandt.. Spiller helst på TV2's mashtuurs only server (hvis den ikke crasher da) eller kanskje på Sharqi Peninsula (karkaand av og til, men er litt lei karkaand ).. Helst mashtuur da, da jeg hater Apc, Tanks, Helis, Fly . Forresten, of topic: men helikopter har goood tjangs for å hore på Sharqi Peninsula... Når de vet hvor AA står plassert kommer de bare fra en possisjon hvor de får 1. strike og tar en ut før en får lock on, el. .. Er også mange som horer med apc,, og tanks da,,,, Syns det er kjedlig å måtte sitte å vente i kø for å få et helikopter eller noe sånt bare for å få mulighet til "god" K/D rate. Så derfor unngår jeg servere med helikopter og fly folk på tv2-serverene er dessuten ikke så veldig obs på å sette seg i en jeep og schmelle av på de heller... Hadde flere gjort det hadde vi nok ikke fått en slik ubalanse.... Tror de fleste ikke er klar at det skal ikke så veldig mye å ta ned helikopteret med maskingeværet. Endret 12. august 2006 av [^..^]Christian Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Nick: tooqi Spiller bare når jeg er på LAN, da jeg har ISDN hjemme. Spiller på battlefield.no serverne. (mest all maps og karkand only) Edit: Lagde ny konto i dag. Nick: tomfo Endret 14. august 2006 av TomFu Lenke til kommentar
knegg Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Er det meininga at eit helikopter berre skal tåle ein eryx da?Når det er eit kamp helikopter som skyt på deg må nå det 4-5 missilar til for å ta deg ut... 5728093[/snapback] 4-5 missiler for å ta ut hva da? helikopter har da mye, mye mer effektive våpen en FFAR missilene 5728126[/snapback] Visst du sitt i eit helikopter og det er eit anna helikopter som skyt på deg, trengst det ganske mange missilar før du har skutt det andre ned...visst du treffe da. 5728142[/snapback] på mashuutur city tok eg ut piloten med en eryx missil Lenke til kommentar
mermaidman Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Nick: Mermaidman0 Prefix: [Oxy] Server: TV2 srv16/28 sharqi / sharqi2 Spiller bare dem egentlig Lenke til kommentar
Steina Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Kan slenge meg på denne tråden jeg også da. Kaller meg -CN-Steina, med mindre jeg bruker en av de andre 20 fakenick accountene mine^^ Spiller på, Battlefield.no, tv2, Danish Fighters, bredbandsborlaget... alle servere med god ping og det mappet jeg vil spille I det siste har jeg vært en del på "Battlefield.no #10 Chopper Mayhem" Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Kan slenge meg på denne tråden jeg også da. Kaller meg -CN-Steina, med mindre jeg bruker en av de andre 20 fakenick accountene mine^^ Spiller på, Battlefield.no, tv2, Danish Fighters, bredbandsborlaget... alle servere med god ping og det mappet jeg vil spille I det siste har jeg vært en del på "Battlefield.no #10 Chopper Mayhem" 6677126[/snapback] Der er eg av og til også...eg likar helikopter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg