Gå til innhold

Kva heiter du på BF2 og kva server spelar du på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det meininga at eit helikopter berre skal tåle ein eryx da?

Når det er eit kamp helikopter som skyt på deg må nå det 4-5 missilar til for å ta deg ut...

5728093[/snapback]

 

4-5 missiler for å ta ut hva da?

 

 

helikopter har da mye, mye mer effektive våpen en FFAR missilene

Lenke til kommentar
Er det meininga at eit helikopter berre skal tåle ein eryx da?

Når det er eit kamp helikopter som skyt på deg må nå det 4-5 missilar til for å ta deg ut...

5728093[/snapback]

 

4-5 missiler for å ta ut hva da?

 

 

helikopter har da mye, mye mer effektive våpen en FFAR missilene

5728126[/snapback]

Visst du sitt i eit helikopter og det er eit anna helikopter som skyt på deg, trengst det ganske mange missilar før du har skutt det andre ned...visst du treffe da.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Nick : VA.Christian

 

Spiller nesten utelukkende sniper eller kanskje medic en gang i blandt..

 

Spiller helst på TV2's mashtuurs only server (hvis den ikke crasher da) eller kanskje på Sharqi Peninsula (karkaand av og til, men er litt lei karkaand :p ).. Helst mashtuur da, da jeg hater Apc, Tanks, Helis, Fly :p .

 

Forresten, of topic: men helikopter har goood tjangs for å hore på Sharqi Peninsula... Når de vet hvor AA står plassert kommer de bare fra en possisjon hvor de får 1. strike og tar en ut før en får lock on, el. .. Er også mange som horer med apc,, og tanks da,,,, Syns det er kjedlig å måtte sitte å vente i kø for å få et helikopter eller noe sånt bare for å få mulighet til "god" K/D rate.

 

Så derfor unngår jeg servere med helikopter og fly :) folk på tv2-serverene er dessuten ikke så veldig obs på å sette seg i en jeep og schmelle av på de heller... Hadde flere gjort det hadde vi nok ikke fått en slik ubalanse.... Tror de fleste ikke er klar at det skal ikke så veldig mye å ta ned helikopteret med maskingeværet.

Endret av [^..^]Christian
Lenke til kommentar
Er det meininga at eit helikopter berre skal tåle ein eryx da?

Når det er eit kamp helikopter som skyt på deg må nå det 4-5 missilar til for å ta deg ut...

5728093[/snapback]

 

4-5 missiler for å ta ut hva da?

 

 

helikopter har da mye, mye mer effektive våpen en FFAR missilene

5728126[/snapback]

Visst du sitt i eit helikopter og det er eit anna helikopter som skyt på deg, trengst det ganske mange missilar før du har skutt det andre ned...visst du treffe da.

5728142[/snapback]

 

på mashuutur city tok eg ut piloten med en eryx missil :D:D

Lenke til kommentar

Kan slenge meg på denne tråden jeg også da.

 

Kaller meg -CN-Steina, med mindre jeg bruker en av de andre 20 fakenick accountene mine^^

 

Spiller på, Battlefield.no, tv2, Danish Fighters, bredbandsborlaget... alle servere med god ping og det mappet jeg vil spille :roll:

 

I det siste har jeg vært en del på "Battlefield.no #10 Chopper Mayhem"

Lenke til kommentar
Kan slenge meg på denne tråden jeg også da.

 

Kaller meg -CN-Steina, med mindre jeg bruker en av de andre 20 fakenick accountene mine^^

 

Spiller på, Battlefield.no, tv2, Danish Fighters, bredbandsborlaget... alle servere med god ping og det mappet jeg vil spille :roll:

 

I det siste har jeg vært en del på "Battlefield.no #10 Chopper Mayhem"

6677126[/snapback]

Der er eg av og til også...eg likar helikopter. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...