Gå til innhold

Kva heiter du på BF2 og kva server spelar du på?


Anbefalte innlegg

Snakket med Redux (spiller for Team Norway og tidligere Team9), og han er rendyrket helipilot. Han sier at kopteret nesten ikke har blitt nerfet, ser vi bortifra TV-guidedistansen som nå er på 400 meter og de 8 rakettene istedenfor 12.

 

Så jo, det blir nesten like mye horing som før.

5603466[/snapback]

 

tja, ikke vet jeg..men jeg forsvarte hotel på Shariq Peninsula alene mot havoc'en gang på gang med en parkert HUMVEE... mulig havoc pilotene var ultranoobs da...men ofte måtte de snu og dra tilbake og reparere lenge før de fikk skudd inn mot meg iallefall...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kaller meg markaren

 

Spiller kun city maps.. + Oman, og av og til wake....

 

Gjerne Battlefield.no city serveren :)

5652890[/snapback]

Skal si Markaren, er du tilbake? Trodde du hadde lagt spillet på hylla for å spille COD.

5652954[/snapback]

 

hehe.. Har ikke spillt BF2 siden Sent i Oktober nei.. Har spillt litt av hvert, men har spillt litt BF2 de siste dagene..

Endret av Markaren
Lenke til kommentar
Snakket med Redux (spiller for Team Norway og tidligere Team9), og han er rendyrket helipilot. Han sier at kopteret nesten ikke har blitt nerfet, ser vi bortifra TV-guidedistansen som nå er på 400 meter og de 8 rakettene istedenfor 12.

 

Så jo, det blir nesten like mye horing som før.

5603466[/snapback]

 

tja, ikke vet jeg..men jeg forsvarte hotel på Shariq Peninsula alene mot havoc'en gang på gang med en parkert HUMVEE... mulig havoc pilotene var ultranoobs da...men ofte måtte de snu og dra tilbake og reparere lenge før de fikk skudd inn mot meg iallefall...

5652933[/snapback]

Er godt mulig å fortsatt hore rundt i heli.

Eg får det hvertfall bra til med ein god pilot. :D

Lenke til kommentar
Snakket med Redux (spiller for Team Norway og tidligere Team9), og han er rendyrket helipilot. Han sier at kopteret nesten ikke har blitt nerfet, ser vi bortifra TV-guidedistansen som nå er på 400 meter og de 8 rakettene istedenfor 12.

 

Så jo, det blir nesten like mye horing som før.

5603466[/snapback]

 

tja, ikke vet jeg..men jeg forsvarte hotel på Shariq Peninsula alene mot havoc'en gang på gang med en parkert HUMVEE... mulig havoc pilotene var ultranoobs da...men ofte måtte de snu og dra tilbake og reparere lenge før de fikk skudd inn mot meg iallefall...

5652933[/snapback]

 

 

Redux, Altså.. haha

Han er en ok pilot å ha :)

han er også god overall, en av de bedre spillerene i klanen. si meg hvilken server var du på når du stod med parkert Humvee?

Når det kommer til horing med Helikopter på sharqi, er det beste å fly høy over husene da får gunnern en bedre oversikt og finere vinkel, plus at hvis noen bruker aa missile mot deg har du bedre muligheter for å komme deg unna.

Endret av MrZin
Lenke til kommentar

Akkurat nå er det aPas.taken og -CN-taken.

 

Spiller lite public, når jeg spiller public er det stort sett battlefield.no #5 city. Snart kommer battlefield.no med en klan venlig server og da finner dere meg nok der ;)

 

EDIT: Redux er ikke bare en veldig god heli pilot han er også en av norges beste infer og spiller i aPas inf squad :)

 

Og btw heli tåler mindre nå, men som redux sa, det er ikke SÅ stor forskjell.

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar

-=[sKT]Archangel=-

 

Spiller ikke så mye lenger nå og kun public i Bf2 rundt omkring på servere,

da jeg spiller for og ha det morsomt og kanskje ta noen badges.

 

Rouge Spear - Raven Shield - Medal of honor - Battlefield Vietnam og 6 år i

 

samme klan er vel egentlig greit, slutte mens leken er god som man sier :yes:

Lenke til kommentar
Trur helikopteret eg har sittet i har blitt skutt ned av ein eryx...tålte ikkje meir.

5699901[/snapback]

 

bra sier nå jeg... er man dum nok til hovre på samme plass i ett heli fortjener man det.

Og blir man truffet i lufta mens man evader er det enten ekstrem flax fra AT mannen eller ekstreme skills, uansett ikke noe en bør klage over. luckyshots hender overalt og skills skal man jo respektere...

 

 

:blush: jeg skrev nesten skills med z....*skamme seg*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...