L@sse Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Nå har jeg masa på kameraten min en stund på at han skal lage et script som kan telle hvor lenge man har spilt musikk i iTunes. Vet det står et tall i iTunes som indikerer det, men det gjelder bare hvis man tar utgangspunkt i at hver sang er spilt kun èn gang. Siden jeg ikke er veldig dreven i PHP, så tenkte jeg jeg kunne spørre alle nerdene (ikke no' negativt med å være nerd, asså ) her på forumet, om de har lyst til å lage ferdig et slikt script, og skrive en liten bruksanvisning Hvis noen hadde tatt på seg den jobben, hadde det vært Endret 29. januar 2006 av L@sse Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Nytter lite med PHP her, dessuten er du i webdesignforumet. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Det første som må lages er en plugin til iTunes som rapporterer tiden til en webserver. Derfra er det barnemat å knote sammen noe statistikk på spilletid o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå