Deadringer Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 heisann! jeg har den siste timen ikke kommet inn på msn. jeg har kjørt trobleshoot og reinstallert msn, men ingenting fungerer. jeg får denne meldinga når jeg prøver å logge inn: og når jeg kjører trobleshootinga: ikke noe feil. kommer alikevel ikke inn. så jeg må nå bruke webmessenger, hvor jeg får logget inn uten problemer. er det noen som har noen gode forslag? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 sikker på at data'n din står på riktig årstall? altså 2006? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) ja, den står på 2006. jeg installerte 6.2 og det gikk som faen, men etter en innlogging så truer den meg til å oppdatere til 7.5 som ikke fungerer. da får jeg de feilmeldingene. noe måte jeg kan komme meg rundt oppdateringen til 7.5? edit: virker som 7.5 ikke prøver å logge inn engang. det bare kommer opp den feilmeldinga etter et halvt sekund. den er ikke blokka av noe firewall. mulig å få tak i 7.0 eller komme inn med 6.2? edit2: fant msn 7.0 og den fungerer som bare det. Endret 29. januar 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå