fanoftheflyers Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Hei! Jeg har kjøpt et MSI K7T-266 PRO2-RU Hovedkort Socket A samt en AMD XP1600 1.4 GHz CPU, men har ikke satt det i maskinen ennå. Er det noen jumpersettings eller noe annet jeg må gjøre for at ting skal fungere best mulig? Morten Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Jeg rørte ikke på noe jeg, satt alt inni etter manualen og det fungerte fint det. Det meste kan vel endres i BIOSen. Hvis du bruker raid så må harddisk lyset (ledningen) plasseres en annen plass. Lenke til kommentar
fanoftheflyers Skrevet 4. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2001 Finnes det noen oppdaterte drivere på nett, eller er det de siste som følger med hovedkortet? Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Ett K7T 266 PRO/PRO2 er jumperløse utenom BIOS-reset-jumper'n Lenke til kommentar
fanoftheflyers Skrevet 4. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2001 Vil jeg få noe problemer med å disable det lydkortet som er onboard? Jeg har et creative soundblaster live 1024 player kort som jeg regner med er bedre enn det som sitter på hovedkortet. Eller? Lenke til kommentar
HAG Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 MSI har Bios v. 3.2 på nettet til dette kortet, er ca. 4 uker gml. "tvilsomt" om kort en får nå som har denne? Før denne kunne en ikkje disable CPU fan-alarm i Bios - sløvt når en ikkje har vifte med turtall giver eller kjører vifta fra PSU. For 266 prosessor må en inn i Bios og sette CPU BUS Clock til 133 - godt forklart i manualen. Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 neida enkelt og disable :smile: gå inn i bios og disable onboard sound eller no sånt :smile: Joda ett Soundblaster 1024 Live har en del bedre lyd enn den innebyge lydchippen ,spesielt vis du driver og spiller :smile: Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Soundblasteren har jo en egen emulator som gjør att spilla dine får en mye fetere lyd :smile: Lenke til kommentar
fanoftheflyers Skrevet 4. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2001 Og jeg skal jo bruke maskinen til å spille stort sett, og av den grunn er det greit med bra lyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå