luser32 Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg har webhotell hos tjc.no, men det ser ut som denne siden er nede, og det har den vært i hele helgen. Sjekket innom hjemmesiden deres, men det var også nede... Noen som vet hva som har skjedd? Lenke til kommentar
IRRupt Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg har webhotell hos tjc.no, men det ser ut som denne siden er nede, og det har den vært i hele helgen. Sjekket innom hjemmesiden deres, men det var også nede... Noen som vet hva som har skjedd? 5517869[/snapback] Alt fungerer hos meg ihvertfall, og det har det gjort i hele helgen. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Det var rart:S Funker tjc.no for deg også? Kanskje ejg er blitt banna:S men har ikke gjort noenting:/ Lenke til kommentar
Borf Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 funker her også kan godt hende at du har noen DNS problemer om du ikke når siden, du kan prøve i komandolinjen og prøve å pingen sidne også, om du ikke finner noe da heller så kan du se om du finner en annen DNS server du kan bruke Lenke til kommentar
IRRupt Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Det var rart:S Funker tjc.no for deg også? Kanskje ejg er blitt banna:S men har ikke gjort noenting:/ 5518817[/snapback] Ja alt fungerer som det skal her. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Funker ikke for meg:( Hva med de sidene jeg har i signaturen, funker de? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 DiscoGaming fungerer, men blåblobbene kommer ikke opp. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 LoL, det ser ut som ip-en min var banna:S Bytta ip, og da funka det. Men kan ikke skjønne hvorfor jeg ble det:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå