Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

aksesspunktet sender ikke

Gjest Slettet+piuwsgfdk

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+piuwsgfdk

Hurra, ngt har koblet meg til ny sentral og derfor funnet det for godt å sende meg ny router (speedtouch 510). Typisk at hver gang noe fungerer, så må man endre på det. :hrm:

Uansett, sliter med å få pcn på nett gjennom aksesspunkt (SMC 2870W). Har vel akkurat samme problem som han her, og tenker å prøve å skru av dhcp og sette statisk ip på alle enheter.

Dette hadde jo vært plankekjøring, hadde aksesspunktet fungert. Det fungerte helt fint før i dag, men etter litt prøving, feiling og inntrykking av default-knappen bakpå det, har det sluttet å sende. Sitter atm 1 meter fra aksesspunktet, og "finner det ikke" med installasjons-cd'en. Forøvring lyser ikke lyset TX/RX på aksesspunktet. Ergo sender det ikke. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Begynner å bli mektig lei :mad:

Just nu sitter jeg på nett ved at jeg har kobla meg rett til routeren med tp, noe som fungerer utmerket. Dessverre kan ikke pc'n stå her for alltid, så dette må fikses. På forhånd takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har vært borti den SMC 2870W, det er faktisk samme hardware som 3com:=) men men.

det som er tingen at på første versjon av flash greia så funker IKKE reset knappen, den gjør ingen ting. og husk bruk rett strømforsying til den, eller så brenner den opp etter ca 2-3timers bruk.

en feil til med den er at den "pipper" en del, bare limpisol over den spolen inni box'en løser det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...