Gå til innhold

Erstatter til GeForce 4600Ti? Har bare 250w PSU


Anbefalte innlegg

Hehe, nei. Jeg er nokk litt for god til å glemme det!

 

Den var bare kvalm.

 

Uansett så har du da en skikkelig ræv strømforsyner. Tipper det er en Q-tec eller no,

 

Et 6600GT kort krever ikke så himla mye strøm.

5519664[/snapback]

 

Har ikke Q-tec nei, men hvorfor var den kvalm? Jeg er ikke så nOOb at jeg glemmer å sette i power kabelen til skjermkortet!

 

EDIT: Kanskje jeg var litt for selvgod, men jeg glemte nokk ikke det nei...

Endret av Alexanderhagen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fordi det er en ovenpå uttalelse,

 

Men kan du være så vennelig å fortelle oss hva slags strømforsyner du har så ingen andre trenger å i samme fella som deg?

5519841[/snapback]

 

Snakker du om min strømfors.? Jeg har Win-400 PSU'

 

EDIT: Nå som du sier det kan det være strømforsyningen, men det funker hvertfall.

Endret av Alexanderhagen
Lenke til kommentar
sjekk bruktmarkedet her etter et 9800pro, 6600GT evnt et 9700pro kort som vil gi deg masse for pengene, og som vil bli en fin oppgradering til gf4 kortet ditt :)

5520003[/snapback]

 

9800 pro kortet er ganske bra, og det vil nokk være en stor oppgradering fra det nåværende kortet ditt. Det er heller ikke for dyrt.

Lenke til kommentar

Takker for mange tips! :D

 

Mange modeller å velge mellom, men jeg tror jeg skal gå for ATi. Heldigvis er 9700 pro og 9800 pro relativt billige nå, da de ikke er de helt nyeste lenger. Men det gjør ikke meg noe, da de er bedre enn 4600ti. Og så har de DX9 kompatibilitet også :)

 

Men nå gjenstår det å se om min 250W PSU har nok juice til disse modellene. Jeg har bare en harddisk, ett turtle beach santa cruz lydkort, en cd-rw og en dvd-rom. Men som sagt lengre oppe i denne tråden, så kan det gå bra - selv om ATi sikkert anbefaler 300W.

 

Har ikke råd til skjermkort før slutten av neste måned. Så vi får se da. Skal gi dere tilbakemelding om dette. Sikkert nytting for andre å vite om en Dell Dimension 8200 250 watts PSU holder til 9700 pro/9800 pro. (Dell lager vel egne PSU'er gjør de ikke?)

Lenke til kommentar
Takker for mange tips! :D

 

Mange modeller å velge mellom, men jeg tror jeg skal gå for ATi. Heldigvis er 9700 pro og 9800 pro relativt billige nå, da de ikke er de helt nyeste lenger. Men det gjør ikke meg noe, da de er bedre enn 4600ti. Og så har de DX9 kompatibilitet også :)

 

Men nå gjenstår det å se om min 250W PSU har nok juice til disse modellene. Jeg har bare en harddisk, ett turtle beach santa cruz lydkort, en cd-rw og en dvd-rom. Men som sagt lengre oppe i denne tråden, så kan det gå bra - selv om ATi sikkert anbefaler 300W.

 

Har ikke råd til skjermkort før slutten av neste måned. Så vi får se da. Skal gi dere tilbakemelding om dette. Sikkert nytting for andre å vite om en Dell Dimension 8200 250 watts PSU holder til 9700 pro/9800 pro. (Dell lager vel egne PSU'er gjør de ikke?)

5525215[/snapback]

 

Tror det, og hvis de ikke lager selv, bruker de sikkert no billig

Lenke til kommentar
Takker for mange tips! :D

 

Mange modeller å velge mellom, men jeg tror jeg skal gå for ATi. Heldigvis er 9700 pro og 9800 pro relativt billige nå, da de ikke er de helt nyeste lenger. Men det gjør ikke meg noe, da de er bedre enn 4600ti. Og så har de DX9 kompatibilitet også :)

 

Men nå gjenstår det å se om min 250W PSU har nok juice til disse modellene. Jeg har bare en harddisk, ett turtle beach santa cruz lydkort, en cd-rw og en dvd-rom. Men som sagt lengre oppe i denne tråden, så kan det gå bra - selv om ATi sikkert anbefaler 300W.

 

Har ikke råd til skjermkort før slutten av neste måned. Så vi får se da. Skal gi dere tilbakemelding om dette. Sikkert nytting for andre å vite om en Dell Dimension 8200 250 watts PSU holder til 9700 pro/9800 pro. (Dell lager vel egne PSU'er gjør de ikke?)

5525215[/snapback]

 

Tror det, og hvis de ikke lager selv, bruker de sikkert no billig

5527607[/snapback]

 

Til alexanderhagen. den meldingen kan du og få hvis du har drivertull... fikk det med mitt 6600GT jeg

la inn driverene på nytt etter og ha fjerna de med drivercleaner pro..... voila problem løst

Endret av Dappy
Lenke til kommentar
Takker for mange tips! :D

 

Mange modeller å velge mellom, men jeg tror jeg skal gå for ATi. Heldigvis er 9700 pro og 9800 pro relativt billige nå, da de ikke er de helt nyeste lenger. Men det gjør ikke meg noe, da de er bedre enn 4600ti. Og så har de DX9 kompatibilitet også :)

 

Men nå gjenstår det å se om min 250W PSU har nok juice til disse modellene. Jeg har bare en harddisk, ett turtle beach santa cruz lydkort, en cd-rw og en dvd-rom. Men som sagt lengre oppe i denne tråden, så kan det gå bra - selv om ATi sikkert anbefaler 300W.

 

Har ikke råd til skjermkort før slutten av neste måned. Så vi får se da. Skal gi dere tilbakemelding om dette. Sikkert nytting for andre å vite om en Dell Dimension 8200 250 watts PSU holder til 9700 pro/9800 pro. (Dell lager vel egne PSU'er gjør de ikke?)

5525215[/snapback]

 

Styr unna 9800 pro.. Hadde en kjenning som sleit med overoppheting og styr med et slikt i en dell (forøvrig også med 250watt).. Gå for en 6200 om du skal ha noe.. Eller et vanilla 6600. ??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...