Wipeout Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Vet ikke helt hvor jeg skulle poste dette, så jeg prøver her. Har hatt problemer med en ustabil linje ifra Telenor. Jeg hadde ADSL Ekstra, montør var her, og fysisk sjekket ut linja mi. Han mente at jeg ikke kunne klare 6 mbit, men at den iallefall skulle kunne greie 4 mbit, siden jeg hadde en "sterk" linje. selv om jeg ligger 3,5 km unna sentralen. En annen på Telenors kunderservice målte også linja, og kunne fortelle at linja kunne klare 4832/736 etter målinger. Når jeg nå har pratet med en annen på Telenorskundeservice, så mente vedkommende at jeg ikke kunne få mer enn 3000/300 linje. Det skal i tillegg tilføyes at Telenor satte meg ned til ADSL Pluss da de ikke kunne tilby meg 6 mbit. Det jeg lurer på er hvilke av disse personene som har rett? Jeg ville tro at en montør som er her fysisk og sjekker linja burde vite hva han snakker om? . Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Får du bestilt 4Mbit/s så prøv, ingen kan med 100% sikkerhet vite hvor mye den tåler før man har prøvd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå