master air Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Sokker i sandaler Nordmenn når jeg er i utlandet(de er en skam for nasjonen ) Oslo Sporveiene, bussen og banen kommer alltid for sent eller for tidlig. Og disse perm menneskene som ble nevnt tidligere.. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Det kalde vannet som kommer først når du dusjer. 5518503[/snapback] JAH! -uhøfelige mennesker -folk som jukser -folk som alltid skal være bedre, sykere osv -printeren min! den vil aldri funke når eg virkelig trenger an -den første harddisken min som døde -den nye msn med flood ting som gjør at du får tusenvis av smileyer etterhverandre -hodepine på søndager -mensen Lenke til kommentar
pakke Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 - Busser som går for tidlig - Høylytte personer på bussen/t-banen og andre loud-talkers - Vegger med manglende lydisolering - Vind - Snyltere osv. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Ikke finne bilnøklene,jakka, skoa, osv. når jeg skal stikke et sted. Skrape is av bilen i 20 minusgrader. Ælger som absolutt ikke skulle ha vært i den settingen. Idioter i trafikken. Programlederen i beat for beat. F.eks Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Jeg hater følgende ting av varierende grad: Primitive mennesker/idrettslinjefolk Primitive mennesker som forsøker å fremstå som intelligente Datanerder som er ekstremt stolt av å være nerd og prøver å virke mest mulig nerd og snakker om datamaskiner utelukkende til alle, særlig jenter de skal imponere Folk som lukter stygt og gjerne også er dumme og uhøflige TRANCE og all annen drittmusikk Fjortiss-metallband (children of bodom, in flames etc etc.) Gamle gitarstrenger Hanglende tromisser Folk som vet mye om biler Jenter med mye hår under armene Skamklipte ottar-jenter Moraliserende folk Folk som har en mening om menn med langt hår Gamle folk ( det fins unntak) Folk som liker neon Skitten hybel Å miste visakortet! Moraliserende veggiser med grusom avførings-stank 15-åringer som drikker alkohol Søt lakris Joika-kaker og annen boksedritt Folk som ikke liker avocado, oliven og andre herligheter Folk som ikke aner hva nihilisme, anarkisme og kommunisme er Folk som ikke kan bruke LP-spillere ,men insisterer på å skifte plate Skitne, stankende trommisser med store, hårete hender som tar på gitarene mine. Skittent undertøy/sokker Matematikk og folk som er interessert i det Kristendom/religion/Kristne Mannsjovinister Dumme mennesker som KONSTANT påpeker stavefeil på forum for å forsøke å fremstå som intelligent Dobbeltmoral Menn som pumper jern og mener at alle som ikke gjør det er homofile Menn som LIKER Steven Seagal, Jean Claude Van Damme eller Jet Li. Folk som ikke tåler sarkasme, eller skjønner gleden med å være kynisk Folk med hjertesorg Nordlendinger (igjen, det fins unntak) Fjortiss-kommunister/anarkister/misantroper Gale jenter som jeg roter meg borti Bongvann Endret 29. januar 2006 av tørrfisk Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) De som ikke klarer la vær å kjære i veien for meg på ski! ARGH! Edit: att det ikke begynner og snø før etter helga Og De som kjører treigt og svinger mye i løypene på ski! Endret 5. februar 2006 av Best0 Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Vifta på pc'en min. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Folk som hater så grenseløst mye. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Fredriks hat/misliker-liste: - Folk som går i veien når du skal rekke noe - Gjenger med tøffe tapere - Ting som går galt i kollektivtransport - Tennissokker (tykke, ubehagelige, fæle møkkaplagg) - Folk som elsker tennissokker - Folk som henger seg på trenden med store øreklokker til mp3-spillere, bare at de bruker headset med mic. Hva faen er det for no tullete greier? - Pensjonister som tror de eier verden (Det er et ledig sete lenger bakover, di hurpe) - Folk som stinker - Overdreven bruk av ord som "lissom, åsså" etc. - Folk som ikke stopper å mase før du ber de holde kjeft, selv om de ser du holder på med noe annet - Klær som ikke isolerer kulde - Klær som får deg til å svette - Maktsyke mennesker (f.eks enkelte vektere) - Folk som ikke klarer å forstå at mennesker har forskjellige oppfatninger av hva som er bra/fint/godt +++++++ Stop participatin', start hatin'! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) åhhhh...hvordan kunne jeg glemme disse: Even's store personhatliste: Den typen personer som har reist rundt hele verden som backpacker (eller i hvert fall skryter av det) som alltid skal drive å skryte av den gangen han rømte fra en gjeng kannibaler i Afrika, når han bodde sammen med inndianere i oggaboggadoo og når han gikk seg vill i Sahara. Kommer ofte i kombinasjon med beskrivelsen under. Slike med 5 dagers skjegg, oppknappet skjorte, sleik, halvfrakk og som kun hører på jazz. Standard bonde med felleskjøpet caps, kjeledress, t-skjorte med "æg æ jærbu æg!!" eller noe sånn og som kjører traktoren til byen. ------ Vet egnetlig ikke hvorfor, men klarer bare ikke slike folk. Hvis noen er slike personer, så ikke ta det personlig Endret 29. januar 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) ** Den rundingen på bruskorkene, hater den og river den allltid av. 5517290[/snapback] Den er jo deilig da! rive av og tygge på, bruke som tannpirker Skal alle se ned i bakken når de sitter på bussen/trikken/flyet? 5517296[/snapback] Nei, men de trenger ikke å glane folk i hjel heller. 5517308[/snapback] Kanskje du er pen å se på da? On topic: Syklister! Spesiellt dem som ikke har peiling på trafikkreglene, men fremdeles insisterer på å kjøre i den! Er det ikke på tide vi fjerner "myk traffikant"-stempelet på dem og gjør dem fritt vilt på lik linje med andre biler? Så lærer de kanskje vikepliktsregler og sånn.. GRR Endret 29. januar 2006 av MrLee Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Folk på Rema som skal betale 300kr i femtiøringer Femtiøringer Folk som går rundt med Koss PortaPro som et moteplagg, fremfor å faktisk bruke det til musikk. Det finnes bedre, billigere og finere headset, folkens! Folk som tror de er "nigghaz from da h00d" Folk som går med jakker størrelse XXXXUltraLarge i håp om å fremstå som "nigghaz from da h00d" Folk som henger på kjøpesenteret eller utenfor lokalbutikken MTV The Voice TV eller hvafaen den kanalen nå heter Fjortisser som skryter av hvor fulle de var på lørdag Fjortisser som spør andre om de ble fulle på lørdag osv. osv... Konklusjon: Jeg hater verden EDIT: Kvisete tenåringer på scooter som ikke overholder vikeplikten! (*mumle* skulle meid han ned bare på pur faen ) Endret 29. januar 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hehe, mange gode her Her er noen av mine: -Hyklere -Homofobe -Fanatiske aktivistorganisasjoner -Griskhet -Korrupsjon Og så en som mange sikkert kjenner seg igjen i: mintsjokolade Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hiphoppere glemte jeg selvsagt! Det verste jeg vet er "white niggaz" Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Irriterer meg at hver uke kommer det et nytt skjermkort (f.eks ATI Radeon 9999 GTXGLX 3K 1337 über-haxx0r, eller Nvidia GeForce 9999999999 2K 1111), som gjør det Radeon- eller GeForce-kortet som kom forrige uke ubrukelig. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 -spyware -spam-mail -den lille tingen på skoen som fester seg i den lille tingen på den andre skoen sån at man snubler -tysklærere Lenke til kommentar
Seether Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Og så en som mange sikkert kjenner seg igjen i: mintsjokolade 5519579[/snapback] mintsjokolade e kjempe godt. After eight osv Lenke til kommentar
ReWinD Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Har ikkje lest alle, så her kjem sikkert nokre som er nemnt frå før: - Bokmål (den er eg ganske sikker på er ny). - Folk som snik i bilettkøa. - Folk som snakkar om "eg var så full i går!". - Pølse-fag. - Idrettslinja (VGS). - Romsdalinga. - Molde FK. - Ålesund. - Ålesundera. - Ålesundsdialekt. - Ålesund... resten. - Gummibåtar som gjeng høl i alt for langt ute på fjorden. - Påhengsmotorar som dett av midtfjords. - Fotball. - Emo-kids. - Brøytemannskap som aldri gjer jobben sin. - Bilar med "rånelys". - Sjåførar av bruktimporterte bilar som aldri huska å ha på lysa. Kjem sikkert med meir. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg HATER følgende ting grenseløst: *Blabla lang liste osv blabla* 5518614[/snapback] Slike Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå