wil Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 På Torsdan denne uka satt jeg hjemme hos en kamerat og praktes med en Dell Dimension 5000. Skulle prøve å formatere den å reinstallere XP på den. Det funka dårlig fordi den fordi at den ikke ville boote fra cd. Prøvde å endre på alt i bios, men det funka dårlig. Maskina fant visstnok begge diskene hans. Begge diskene var S-ATA disker. Noen som vet hvordan man får en Dell Dimension 500 til å boote fra cd? Trenger svar kjapt. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Går det å boote med floppy? i såfall så kan du jo starte CDen derfra. Lenke til kommentar
wil Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Det var noe jeg ikke har prøvd, siden at han ikke bruker diskettstasjon. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Er det ikke F12 man trykker på Dell maskinene for å få opp boot menyen? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 F12 eller F8 under oppstart kan kanskje få opp Boot-valg. Men nå er det Dell vi snakker om her, så det er voldsomt sannsynlig at de ikke følger allmenn praksis på noen slike områder. Lenke til kommentar
wil Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Nå har jeg egentlig god greie på pc fra før av. Har holdt på med PC i mange år. Jo, jeg prøvde å trykke F12 under oppstart, da fikk jeg opp en eller annen bootmeny, men ikke den som jeg skulle ha. Fikk ikke opp noen meny der jeg kunne boote fra cd eller noen ting. Skal se om jeg stikker meg en tur til han kompisen i neste uke en gang. Får se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå