eikum Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Hei! Har pc'en min på rommet, men går søren ikke ann å sove med denne på! Den bråker veldig (vifter), det eneste som er helt musestille er vell vannkjørlig? Noen som kan anb. en bra "pakke" med alt jeg trenger? Noen ideeR? En ting til, hva er forskjellen på en dyr vannkjørlings pakke og en billig en ? Eikum Endret 29. januar 2006 av eikum Lenke til kommentar
Jimster Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hei!Har pc'en min på rommet, men går søren ikke ann å sove med denne på! Den bråker veldig (vifter), det eneste som er helt musestille er vell vannkjørlig? Noen som kan anb. en bra "pakke" med alt jeg trenger? Noen ideeR? En ting til, hva er forskjellen på en dyr vannkjørlings pakke og en billig en ? Eikum 5517072[/snapback] Sjekk ut settene dem har på Microplex.no. Dette er selvbygger sett og er fint om du liker å "modde" litt. Vær uansett obs på at om strømforsyningen din bråker no jæ*** så vil det ikke hjelpe på lydløshet å vannkjøle resten av systemet. Det kan hende at du bare kan bytte viften(e) i stråmforsyningen også. Selv har jeg førstehåndserfaring med en Reserator 1 Plus. Sjekk ut Zalman for en fin presentasjon av denne. Denne er 100% lydløs og er en genial sak. Ikke noe overklokkingsmonster...men den er STILE! Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Vis du sjekker overklokking->vannkjøling finner du svar eller du får bedre svar Lenke til kommentar
eikum Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Vis du sjekker overklokking->vannkjøling finner du svar eller du får bedre svar 5518492[/snapback] Finnes det lydløse vifter altså 0db ? Finnes dette også til Strømforsyneren min? Finner ikke "hele" navnet på strømforsyningen min, men den er kjøpt på microplex.no også står det MISC på den.. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 men den er kjøpt på microplex.no også står det MISC på den.. Det er ikke muligens MIST som står der ? Når det gjelder å finne ut hvilke deler som bråker, så funker "gamlemetoden" fint for litt grovdiagnostikk (åpne kabinettet, stikk hodet ned og lytt). Vifter kan byttes ut eller dempes med en viftestyring, vifte på HK kan byttes ut med et Zalman NB kjølelement osv osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå