Cannibal Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hvor får du kjøpt vifter til bærbare? skal bare kjøle ned delene,kanskje en vifte til skjermkortet også Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Lykke til sier jeg. Ta kontakt med forhandler av din bærbare. Bytte ut slike deler er ikke bare bare. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg tror at du vil ha et problem med det. Jeg vil heller andefale deg å kjøpe deg en laptop cooler i steden, mye biligere også slipper du å levere inn laptopen EKS: Coolink Thermaltake Lenke til kommentar
LaptopMessias Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Hvor får du kjøpt vifter til bærbare? skal bare kjøle ned delene,kanskje en vifte til skjermkortet også 5517066[/snapback] ..... og hvor/hvordan har du tenkt å montere dette på skjermkortet ? Hva er galt med de viftene som allerede er i maskinen ? I bærbare pc`er er alle delene "spesiallaget" til hver maskin (iallefall de med likt chassis), er ikke standardformater slik det er på stasjonære. Lykke til , anyway. God natt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå