Zyko Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Tenkte å gå til innkjøp av et Antec P150. Jeg ser at noen har hatt problemer med PSU og nForce 4 systemer. Det jeg lurer på er om er om dette fikset? Er litt kjipt å kjøpe et kabinett som ikke virker med hovedkortet Har forresten et Asus A8N-E hovedkort. Takker for svar Lenke til kommentar
paulsen Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Heisann. Bygger opp en maskin i dag med P150 og nForce4, skal si ifra hvordan det går.. Lenke til kommentar
paulsen Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 herrejesus, fikk alle delene nå.. tar litt tid å sette sammen dette kabinettet, vil nok ta en stund. rapporterer tilbake i kveld Lenke til kommentar
paulsen Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Såder. Tok mye lengre tid å skru alt sammen enn hva jeg hadde forventet. Strømforsyningen som fulgte med mitt kabinett (bestilt fra netshop) fungerer helt fint med nForce4, så da har jeg nok fått en av de nyere revisjoner. Kabinettet kan anbefales på det varmeste. Meget solid og stillegående Lenke til kommentar
EinLar Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Er Antec P150 kabinettet bra? Evnt. noe som ikke er bra med det? Lenke til kommentar
paulsen Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Er Antec P150 kabinettet bra? Evnt. noe som ikke er bra med det? 5602798[/snapback] Det eneste jeg ikke liker med kabinettet er at LED'en som blinker ved ide-aktivitet er altfor sterk.. ellers synes jeg dette er et supert kabinett! Veldig rent og pent, ikke no bling bling. silentpcreview har artikkel om kabinettet, du kan lese mer der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå