Arsenal_RULES Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Dette er ikke en film som i handling. Bare noe vi filmet på skolen i gymtimen, ble ganske digg! Ps: han fyren som vi sier navnet til når vi løper ut av skifterommet, han går i parallell klassen min, og har stjelt mobilene til folk i klassen min (han ble tatt da... derfor vi lisosm løper ut .. .jaja ) LINK Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 erhm. så den nå.. fatta ikke helt hva som var så digg? fatta ikke poenget, og dårlig filming... Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Ja, er ganske dårlig filmet, en i klassen som filmer... Blir sikkert ganske kjedelig å se denne filmen for de fleste, blir noe annet når du kjenner alle som er i filmen! Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Ja, er ganske dårlig filmet, en i klassen som filmer... Blir sikkert ganske kjedelig å se denne filmen for de fleste, blir noe annet når du kjenner alle som er i filmen! 5517114[/snapback] Du har desverre helt rett. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Your not easily impressed... Skulle heller filmet en blå bil eg! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Your not easily impressed... Skulle heller filmet en blå bil eg! 5517233[/snapback] Med så dårlig filming og lite handling blir det ikkje så interessant for dei som ikkje kjenner personane. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Your not easily impressed... Skulle heller filmet en blå bil eg! 5517233[/snapback] Burde nok legge til at jeg har quotet Homer J. Simpsons Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Skjønte virkelig ikke poenget med denne filmen. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Dummeste jeg har sett. Hvem er det som liker å se på svette fotball rompiser med sidesleik? Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 eg like å væra ein av dei. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Litt bra musikk, men ellers ble jeg ikke noe imponert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå