masTHA Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hei! Har kjøpt meg en helt ny hd på 200gb. Når jeg fikk den installerte jeg winxp. Når jeg var ferdig med det står det at jeg bare har 32gb hd. Er det noe jeg har gjort feil eller er det feil med hardisken? Hjelp meg! Lenke til kommentar
Bovve Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 du har nokk partisjonert den feil tenker jeg, ikke noe farlige saker, men da må du enten legge inn windows på nytt slik at du kan partisjonere den. Eller du kan laste ned programmet Partisjon magic Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 hmm kjører du windows på denne discen? uansett så kan det henda at du har dine 200gb bare at det står noe anna, det er noen i klassen min som har samme problem men de bruker og har mer plass enn det står.. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 oja det sto at du gjorde det ja. men bare prøv å formater den på nytt hvis du føler for det Lenke til kommentar
masTHA Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg fant ut. Hadde glemt og gjort den til master. Sto noe bak harddisken om at hvis jeg hadde pins på en måte ble det bare 32gb. Men nå fikk jeg 200gb:D:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå