Lars-Erik Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg har noen kassetter (mest lydbøker, hørespill, men også noen live-opptak) som jeg skulle hatt over på CD. Har gjort tilsvarende med LP-platene og det gikk helt utmerket. MEN det er klin umulig å finne en kassett-spiller med linje-utgang. Masse kompakt-anlegg har kassett-spiller enda, men INGEN har linje-utgang :-( I butikken sier de at jeg kan bruke headsett-utgangen, men vil ikke det gi mye støy, forvrengning, og farge lyden? Noen som har noen tips (noen som har sett en ikke alt for dyr kassett-spiller noe sted som har linje-utgang i det siste :-) Lenke til kommentar
Knottpøbeln Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hvis du bare er ute etter å kjøpe en billig kassettspiller, kan du jo kanskje finne en komponentspiller på Fretex eller ei bruktsjappe. Lenke til kommentar
Lars-Erik Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Kanskje det ja :-) Har du noen bruktbutikker i Oslo som jeg bør sjekke først? Lenke til kommentar
Knottpøbeln Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Bor dessverre i Tromsø, så dessverre.... :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå