Anders Leipsland Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Sendte en mail til den eneste høgger'n jeg vet om i Kristiansand for å spørre etter en radiator. Fikk svar i dag at de hadde en del så jeg burde komme analogt opp til dem å sjekke hva jeg kan bruke. Pris ca 300kr. Hadde håpa litt billigere, men det er bedre enn microplex/3dfxcool osv, men hvordan er bilradiatorer i ytelse i forhold til de man kjøper hos 3dfxcool/microplex ? Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Gå til http://www.overclockers.com, velg "water cooling" nederst i listen til vnstre. Trykk så på "11/14/01: Radiator Heat Dissipation Testing" for en dritbra artikkel med sammenligning av "heatercore" til bil og andre kjente PC-radiatorer. Du trenger ikke en sånn diger bilradiator. Kjøp heller en sånn radiator som står i varmeapparatet i biler. Kalles for "heatercore". Jeg har en som jeg skal bruke senere, den måler 180x160x50mm. Perfekt for kasser! Den ligner veldig på den i artikkelen over. _________________ My stupid website [ Denne Melding var redigert av: tahustvedt på 2001-12-04 15:56 ] Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2001 Takk for hjelpa, og engelsktimen :wink: Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Ingen årsak - No yearthing :wink: Lenke til kommentar
lax Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Regner med du har sjekka hos Bjarne Johansen på dalane, men du kan jo feks sjekke hos: - Kjell's bilopphogging på evje, tlf 37930500 - Lillesand gjenvinning, tlf 37270655 - Bil og industriavfallsortering AS i Mandal, tlf 38268790 Og sist, men ikke minst: - Tønnesland lastebildemontering i Finsland, tlf 38180192. Hehe.. Hadde nok ikke vært kjedelig med en lastebilradiator :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2001 Sjekka hos BJ ja :smile: Skal ta en titt på den lastebilsaken i Finsland. Har gård (som jeg heldigivis ikke bor på) i Finsland så det er enkelt og få seg en tur innom. Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Har du funnet noe? Min: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 5. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2001 Quote: On 2001-12-05 17:39, tahustvedt skrev:Har du funnet noe? hehe, ting skjer ikke fort her i huset :smile: Har masse annet å gjør nå før jul. Har god tid på dette prosjektet ettersom jeg kun skal ha et billig, godt, og fungerende kjølesystem - som ikke skal monteres. Kanskje jeg skal selge det for samme sum som det koster å lage når jeg er ferdig, det finner jeg ut av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå