Triballa Skrevet 29. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2006 Hei! Lurte på om noen kunne hjelpe meg med en liten ting! Jeg har nå fått meg Media center til pc`n, kjører xp pro fra før, er det mulig å bare oppdatere mitt gamle OS til Media center edition? Når jeg putter inn cd, spør jo den om jeg vil oppdatere?? Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) **dobbelpost** Endret 29. januar 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2006 Du kan jo f.eks prøve å putte inn cd'n og sjekke selv ? Lenke til kommentar
Triballa Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. januar 2006 Du kan jo f.eks prøve å putte inn cd'n og sjekke selv ? 5517371[/snapback] Eh, jeg har nesten gjort det, men jeg har en tendens til å klare å rote meg inn i så mye surr Så hvis noen har gjort dette før, eller kanskje det har vært diskutert her før hadde jeg satt stor pris på om noen vill hjelpe meg Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 31. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2006 Hvis den spør om du vil oppdatere, så skal det vel gå bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå