minialeks Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Har bilen jeg skal ha, klokken er etter midnatt.. Hva skal jeg egentlig gjøre? btw: Bilen er en Boxville.. Endret 30. januar 2006 av minialeks Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Du får vel beskjed om å trykke en knapp (2 mener jeg å huske) for å starte innbrudds-oppdraget. Så drar du for eksempel til Grove Street og går inn i nabohusene med en gul pil foran døra. Så må du passe på å gå når du er inne (hold inne ALT tror jeg, husker ikke helt) og plukke opp ting som du bærer ut. Husk å ha tid nok til å komme deg til garasjen før det blir morgen. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Confirmed!Det er ALT man skal trykke på! Lenke til kommentar
valentino Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg kom over et sted på nettet der det var en som mente at hva du stjeler ikke har noe å si på hvor mye penger du får. Han mente at det er å stjele flest mulig enheter som er det viktige. Mine forsøk på å stjele gjør at jeg tror på den hypotesen. fikk akkurat samme betaling for alle enheter. mvh. Valentino Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Får det fortsatt ikke til.. Trykker på 2, men ingen oppdrag, ingen maske, ingen gul pil på inngangsdørene Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Kanskje du ikke har kommet langt nok i historien i spillet til å kunne rane hus? Jeg gjorde alle oppdragene før jeg begynte å rane, så jeg vet ikke. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Du har sansynligvis feil bil. Det er forskjell på de. På bildet her ser du CJ sitt starthus som nr. 1. Stadion i bakgrunnen. Der jeg har laget et utrolig vakkert 2-tall ved siden av en rød sirkel er en boxter som funker. Du får opp at du må trykke 2 for å starte mission når du setter deg inn. Mvh. Valentino Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Det var ikke verre nei. Feil bil altså. Jeg brukte også den Valentino viser til, og den funker. Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Takk skal dere ha.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå