PapaDon Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 har mistet breakaway kabelen på boxen, og har ikke råd til å kjøpe ny håndkontroll. Har lett rundt i evigheter og har nå endelig funnet det jeg leter etter: http://www.ebgames.com/ebx/product/232799.asp men om jeg skal bestille herfra blir prisen med frakt 35$, noe som er litt mye. Noen som vet om ebgames i oslo/norge har denne (ebgames.no er under oppussing) eller vet om en annen butikk som fører dette eller noe lignende som kan løse problemet? Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Er vel bare å stikke innom Eb Games på Sentralstasjonen (Oslo S) og spørre det. Endret 29. januar 2006 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 klart, men om noen viste slapp jeg å dra for ingenting:) Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 ingen som vet om noen nettbutikker som fører dette? har ikke tid eller lyst til å dra til ebgames eller spiderman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå