HrSteen Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Jeg har nå vært ett par år på denne forumet og begynner å kjenne til de mest aktive brukerne her. Men når en bruker bytter avatar så blir jeg helt forvirret, er det bare meg som stort sett kjenner igjen personene på hovedsakling på avataren og ikke nicket? (sånn for å spørre om noe ikke-foto) Endret 29. januar 2006 av stoners Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg tror det varierer fra person til person. På dette forumet så synes jeg det er få som har særegne avatarer. manskow er en av de jeg identifiserer ved bilde, kansje fordi jeg ikke forbinder navnet med noe spesielt. Afseth identifiserer jeg bare på navnet og legger ikke merke til det hvis han bytter avatar. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Har vel byttet avatar en gang også... men er tilhenger av at avatarer beholdes en stund. Er lettere å gjenkjenne en person på den måten. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Forsøkte å legge ut avatar helt kjapt i dag, men fikk det av en eller annen grunn ikke til. Er det ikke slik at Akam skallerer det ned til nødvendig størrelse? Endte i steden opp med en tegning av mitt alter ego. Siden jeg har sterkt behov for å være anonym, så kommer jeg til å forandre det så snart jeg finner ut hvordan Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 PMnormal: Punkt 10 i retningslinjene: Avatar er maks 80x80 piksler og 6 kB. Personlig foto er maks. 100x100 piksler og 20kB. Prøv å sett filstørrelsen til disse målene, da burde det gå greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå