Gå til innhold

Kan jeg bruke min gamle 333mhz pc til noe?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med litt mere ram så skal det ikke være uoverkommelig å teste Linux på den maskina.

Selv bruker jeg en 200 MHZ med 192 MB ram og 4 GB harddisk til Til nettpc på Jobben min. Den har Windows 2000 Pro. Men da Norsk versjon :( det likte jeg dårlig, men uannsett. Linux skal funke greit på den pc`en du har. Litt mer ram hadde ikke skada noe.

Lenke til kommentar
Med litt mere ram så skal det ikke være uoverkommelig å teste Linux på den maskina.

Selv bruker jeg en 200 MHZ med 192 MB ram og 4 GB harddisk til Til nettpc på Jobben min. Den har Windows 2000 Pro. Men da Norsk versjon :( det likte jeg dårlig, men uannsett. Linux skal funke greit på den pc`en du har. Litt mer ram hadde ikke skada noe.

5517214[/snapback]

Får prøve å installere linux på den.

Er det vanskelig å installere linux? må man være nerd for å få det til? :)

Lenke til kommentar

5517214[/snapback]

Hvor får jeg tak i ram til den gamle pc'en? :)

Lenke til kommentar

5517214[/snapback]

Hvor får jeg tak i ram til den gamle pc'en? :)

5519722[/snapback]

Du må nok være heldig å komme over noe på søppeldynga eller bruktmarket. :)

Lenke til kommentar

ligg innpå dos 6,22 og Norton commander (for dos) på maskinen å bruk den som retro spillemaskin. Worms+, quarentine for eksempel:) ellers kan du bruke Win98SE for å spille gamle windows-spill. Linux.. tja, kan sikkert være greit det og, men de nyeste versjonene krever en del, og de eldre er litt vanskeligere å sette seg inn i.

Endret av capy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...