guttorm Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Men det som var så kult med Drakedog sine tidligere filmer var at han hadde så utrolig crappy gear og alikevell banka mange andre med bedre gear, og flere om gangen. 5526472[/snapback] Its all about how to play your class n00bs Lenke til kommentar
Marti Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Trist og se en så god Warlock forlate WoW!, men skjønner han godt siden han er så lei av spillet osv. Men jeg synes det var litt drøyt å slette charen! /cry 5520388[/snapback] Er vel opp til han? Lenke til kommentar
genetex Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Hvilken sang er det som blir spillt? Lenke til kommentar
3xp3rt Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Man kan få både char og gear tilbake av blizzard Lenke til kommentar
Oli-Poli Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Muse - Plug In Baby Det er sangen som spilles Endret 31. januar 2006 av Oli-Poli Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Nei Du kan få en item, og en char, men ikke alt gearet Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 High warlord's shoulders (shoulders, whatever) 5521201[/snapback] Det var nok Warlord's Dreadweave Mantle EDIT: (Så det ble to poster nå - beklager) - Hvilket Sverd/Offhand er det han har, da? Hvis noen vet alt gear, og talent build(inkludert hvor poengene er lagt), ville jeg blitt takknemlig hvis dere kunne skrevet det 5525431[/snapback] [...] 5526227[/snapback] Takk takk Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Den filmen er det absolutt VERSTE jeg har sett! Jeg vrei meg i stolen. Men je kjønner hva han tengte når han sluttet å spille. Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Klart. Regner med du nå viser oss hvordan det skal gjøres. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Man kan faa tilbake characteren da, selv om man har slettet den. Jeg sletta min priest en gang i tiden, men saa ville jeg starte opp igjen, sendte da en ticket til GM, og neste gang jeg logga inn var den tilbake. Med samme items osv. Man kan ogsaa faa tilbake itemsa hvis man vil det. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Man kan faa tilbake characteren da, selv om man har slettet den.Jeg sletta min priest en gang i tiden, men saa ville jeg starte opp igjen, sendte da en ticket til GM, og neste gang jeg logga inn var den tilbake. Med samme items osv. Man kan ogsaa faa tilbake itemsa hvis man vil det. 5529328[/snapback] han her disenchantet sitt gear da.. Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 nei han slettet det..? Lenke til kommentar
Ciwie Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Der tar du feil Håvard.. Han sletta det bare. Hadde blitt mye oppstyr om han hadde fått GM til å gjenopplive charen hans tenker jeg ;P Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Trist og se en så god Warlock forlate WoW!, men skjønner han godt siden han er så lei av spillet osv. Men jeg synes det var litt drøyt å slette charen! /cry 5520388[/snapback] Er vel opp til han? 5527327[/snapback] Seff er det opp til han, men etter min mening er det litt drøyt. Men hvis han mener det er det som må til for at han skal slutte med WoW og kanskje glemme det for godt, så må han gjerne gjøre det for min del. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hvem er drakedog? En god warlock? Trodde ikke det fantes gode warlocks jeg, klassen er så latterlig overpowered at alle vinner alt. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hvem er drakedog? En god warlock? Trodde ikke det fantes gode warlocks jeg, klassen er så latterlig overpowered at alle vinner alt. 5532038[/snapback] Latterligste jeg har hørt. Muligens er de litt vanskeligere nå siden Death Coil buff og dermed ikke lengre free HK (alliance locks sliter nok fremdeles med WotF + trinket). Dessuten må de ha SHARDS for å kunne bruke alle sine spells, noe som andre klasser tar som en selvfølge. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 warlocks er ikke overpower. det eneste jeg føler meg litt overpower i er AB/WSG får alltid mest KB alle kan jo bryte seduce.. enste warrior trenger er og drepe succus og det klarer de på 1-2 slag, undead has wotf, mange klasser har pvp trinket, shamans har totems, paladin har devine shield. Lenke til kommentar
Krims Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) warlocks er ikke overpower. det eneste jeg føler meg litt overpower i er AB/WSG får alltid mest KB alle kan jo bryte seduce.. enste warrior trenger er og drepe succus og det klarer de på 1-2 slag, undead has wotf, mange klasser har pvp trinket, shamans har totems, paladin har devine shield. 5532298[/snapback] Mager må respecce frost(Iceblock) for å kunne bryte seduce, hvert 5. minutt, seduce kan kastes på nytt også. Endret 1. februar 2006 av Rodney Mullen Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Aldri hørt om Drakedog før jeg såg han i World of Roguecraft, hehe, var en ganske arti film Lenke til kommentar
Marti Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Trist og se en så god Warlock forlate WoW!, men skjønner han godt siden han er så lei av spillet osv. Men jeg synes det var litt drøyt å slette charen! /cry 5520388[/snapback] Er vel opp til han? 5527327[/snapback] Seff er det opp til han, men etter min mening er det litt drøyt. Men hvis han mener det er det som må til for at han skal slutte med WoW og kanskje glemme det for godt, så må han gjerne gjøre det for min del. 5532020[/snapback] Han ville vel antageligvis forsikre seg for å holde fristelsen unna . (Fristelsen for å begynne å spille mener jeg .) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå