Gå til innhold

Drakedog har lagt opp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man kan faa tilbake characteren da, selv om man har slettet den.

Jeg sletta min priest en gang i tiden, men saa ville jeg starte opp igjen, sendte da en ticket til GM, og neste gang jeg logga inn var den tilbake. Med samme items osv.

 

Man kan ogsaa faa tilbake itemsa hvis man vil det.

5529328[/snapback]

 

han her disenchantet sitt gear da..

Lenke til kommentar
Trist og se en så god Warlock forlate WoW!, men skjønner han godt siden han er så lei av spillet osv. Men jeg synes det var litt drøyt å slette charen!

 

/cry

5520388[/snapback]

 

Er vel opp til han?

5527327[/snapback]

 

 

Seff er det opp til han, men etter min mening er det litt drøyt. Men hvis han mener det er det som må til for at han skal slutte med WoW og kanskje glemme det for godt, så må han gjerne gjøre det for min del.

Lenke til kommentar
Hvem er drakedog? En god warlock? Trodde ikke det fantes gode warlocks jeg, klassen er så latterlig overpowered at alle vinner alt.

5532038[/snapback]

Latterligste jeg har hørt. Muligens er de litt vanskeligere nå siden Death Coil buff og dermed ikke lengre free HK (alliance locks sliter nok fremdeles med WotF + trinket). Dessuten må de ha SHARDS for å kunne bruke alle sine spells, noe som andre klasser tar som en selvfølge.

Lenke til kommentar
warlocks er ikke overpower. det eneste jeg føler meg litt overpower i er AB/WSG :) får alltid mest KB :p

 

alle kan jo bryte seduce.. enste warrior trenger er og drepe succus og det klarer de på 1-2 slag, undead has wotf, mange klasser har pvp trinket, shamans har totems, paladin har devine shield.

5532298[/snapback]

Mager må respecce frost(Iceblock) for å kunne bryte seduce, hvert 5. minutt, seduce kan kastes på nytt også.

 

:w00t:

Endret av Rodney Mullen
Lenke til kommentar
Trist og se en så god Warlock forlate WoW!, men skjønner han godt siden han er så lei av spillet osv. Men jeg synes det var litt drøyt å slette charen!

 

/cry

5520388[/snapback]

 

Er vel opp til han?

5527327[/snapback]

 

 

Seff er det opp til han, men etter min mening er det litt drøyt. Men hvis han mener det er det som må til for at han skal slutte med WoW og kanskje glemme det for godt, så må han gjerne gjøre det for min del.

5532020[/snapback]

 

Han ville vel antageligvis forsikre seg for å holde fristelsen unna :p . (Fristelsen for å begynne å spille mener jeg :p.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...