Gå til innhold

Drakedog har lagt opp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var jævlig rart å se han slette karakteren sin, har fulgt med på Drakedog siden jeg fikk se film nr. 2 av han på et LAN en gang. Syns han var en skilled warlock, samma hva folk sier. :)

"Trist" å se han slette alt utstyret, men jeg skjønner poenget hans: ære, og stil! Uansett er det "bare et spill", og skjønner han forsåvidt godt...

Lenke til kommentar
Var jævlig rart å se han slette karakteren sin, har fulgt med på Drakedog siden jeg fikk se film nr. 2 av han på et LAN en gang. Syns han var en skilled warlock, samma hva folk sier. :)

"Trist" å se han slette alt utstyret, men jeg skjønner poenget hans: ære, og stil! Uansett er det "bare et spill", og skjønner han forsåvidt godt...

5523146[/snapback]

 

Hvis det "bare er et spill" for han, burde han kunne sett muligheten og tjent en del tusen på å selge til en fanboy.

Lenke til kommentar

<ironi>Ja dette var virkelig trist :( </ironi>

 

 

Hahahaha, aldeles latterlig :D

 

Er jo blidt sånn som med CS!

"AMAGAD heaton har lagt opp nei fan nå går jeg å henger meg i skapet!!"

 

Er fårståelig at han er dritt lei spillet når han praktisk talt har "klart det ut"...

Men det at han sletta charn skjønte jeg ikke, det var jo bare unødvendig... Kunne ventet til burning crusade kom og se ossn stemninga for mer spilling var da. Men hans tap...

Lenke til kommentar
Hvis det "bare er et spill" for han, burde han kunne sett muligheten og tjent en del tusen på å selge til en fanboy.

5523236[/snapback]

 

Jeg sa ikke at han synes det, jeg sier at det er det. For meg er WOW bare et spill, og jeg syns derfor ikke at det var så rart at han slutta på den måten. :)

Lenke til kommentar

Han slutta på denne måten fordi han ikke mente det bare var et spill. Han ville finne en verdig måte å gjøre det på, og samtidig sørge for at ingen andre ville late som om de var han senere.

 

Dersom han han hadde tenkt "det er bare et spill" ville han heller ha solgt kontoen sin og tjent et par ti tusen kroner (med tanke på "kjendisfaktoren")

 

Uansett, så bryr jeg meg ikke om han spiller eller ikke. Jeg har spilt warlock siden spillet kom, men aldri sett opp til Drakedog på noen som helst måte. Det eneste han gjorde var å seduce+nuke, uten å måtte hamle opp med wotf. Ingen av klippene er sammenhengende (dvs han bare har plukket ut enkeltkamper).

Lenke til kommentar
Han slutta på denne måten fordi han ikke mente det bare var et spill. Han ville finne en verdig måte å gjøre det på, og samtidig sørge for at ingen andre ville late som om de var han senere.

 

Dersom han han hadde tenkt "det er bare et spill" ville han heller ha solgt kontoen sin og tjent et par ti tusen kroner (med tanke på "kjendisfaktoren")

5525161[/snapback]

 

Akkurat det jeg mente. Takk. :)

Lenke til kommentar
Det eneste han gjorde var å seduce+nuke, uten å måtte hamle opp med wotf. Ingen av klippene er sammenhengende (dvs han bare har plukket ut enkeltkamper).

5525161[/snapback]

 

De fleste PvP filmer er vel sånn, de viser altid seg selv/charactern sin fra den beste siden...

5525234[/snapback]

Akkurat - altså, hvor mange gidder se en film fra AB hvor "hovedpersonen" dør 5-10 ganger? :p

 

EDIT: For å få det her litt mer on topic:

Synes det var ille å se på alle de epicsene ble slettet - aldri hørt om Drakedog selv, men driver å laster ned alle filmene hans nå :)

Endret av SGE7000
Lenke til kommentar
High warlord's shoulders (shoulders, whatever)

5521201[/snapback]

Det var nok Warlord's Dreadweave Mantle

 

EDIT: (Så det ble to poster nå - beklager)

- Hvilket Sverd/Offhand er det han har, da?

Hvis noen vet alt gear, og talent build(inkludert hvor poengene er lagt), ville jeg blitt takknemlig hvis dere kunne skrevet det :)

5525431[/snapback]

 

Skal vi se :p

Head: Nemesis Crown

Neck: Soul Corrupters Necklace

Shoulders: Warlords Dreadweave Mantle

Back: Sapphiron Drape

Chest: Flarecore Robe

Bracers: Bracers fra et quest i ZG (er ikke sikker på denne)

Sverd: Bloodcaller

Offhand: Enten AV offhand eller Fire Runed Grimorie

Wand: Touch of Chaos

Gloves: General's Dreadweave Gloves

Belte: Belt of the Archmage

Bukser: General's Dreadweave Pants

Sko: General's Dreadweave Boots

Ring 1 (Epix) : Jeg gjetter på Don'Rodrigo's band fra AV ettersom han ikke har mye annen BWL loot :)

Ring 2 (Blue) : Zanzils'Seal

Trinket 1 (Blue) : Insignia of the Horde

Trinket 2 (Epix) : Zandalarian Hero Charm

 

 

Jeg er bombe sikker på at jeg har skrevet noe feil, men du får heller sjekke nøyere på thottbot hvis du vil se stats osv :p

Lenke til kommentar

Må si meg enig at den siste filmen hans ikke er så spesielt bra og imponerende (da mener jeg den siste pvp filmen). Men det som var så kult med Drakedog sine tidligere filmer var at han hadde så utrolig crappy gear og alikevell banka mange andre med bedre gear, og flere om gangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...