cheeplix Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Ja, kanskje gammelt nytt, men likevel. http://www.hackerstoeic.com/bbs/data/B_oth...dog_del_new.wmv Drakedog blir sett på som et slags ikon for warlocks og har nå lagt opp. Personlig gjør ikke dette meg så mye (filmen var trist dog), filmene hans ble gjentagende. Seduce -> nuke -> seduce -> nuke. Noen som gråter? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Noen som gråter? 5516471[/snapback] egentlig ikke.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Aldri hørt om han engang Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 synes det var dårlig jgort! Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Spiller rogue, og seff har jeg hørt om han. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) ehhmm. Det er vel ganske lang tid siden han la opp:P hvis jeg skulle ha grått så ville det ha skjeddfor flere måneder siden. Endret 29. januar 2006 av PyroCX Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Gråter ikke fordi han legger opp, men DET VAR BARE SLEMT Å SLETTE ALLE EPIXENE!! Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Mange som klager på at Drakedog ikke var noe spesielt, men for å være ærlig, er det den eneste warlocken som brukte hva han hadde og ikke whine på foruma før warlock patchen. Noen av filmene hans er fra før patchen å han dreper folk like bra før som etter. Han hadde aldri disse enorme critsa og lignende men han vant fordet. Og å vinne er å vinne. For mange warlocks var han lyset i tunnelen, den ene warlocken som alle kopierte stilen til for å kunne vinne. Trist at han er borte men slik er MMO verdenen. Folk blir utbrent Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 I tilfelle noen lurer på hva han skrev i slutten av filmen : --- I couldn't enjoy WoW anymore I got bored with working in BG 24 hours to keep up the rank I got bored with running the same dungeon over and over It was painful to watch friends quitting one by one I got tired with yelling 'EE' alone for the friends who had left WoW I want to quit and take a rest now... --- Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 I tilfelle noen lurer på hva han skrev i slutten av filmen : --- I couldn't enjoy WoW anymore I got bored with working in BG 24 hours to keep up the rank I got bored with running the same dungeon over and over It was painful to watch friends quitting one by one I got tired with yelling 'EE' alone for the friends who had left WoW I want to quit and take a rest now... --- 5517113[/snapback] Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 vell det var han som fikk meg til og starte warlock så ja am crying han var mitt idol og er enda mitt idol. han viste at selv om hvordan gear man har kan man eie, og timingen hans var perfekt. så det for noen dager siden på wow forumet ble ganske lei meg Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Syntes det var teit av han å slette alt han hadde og slette charen når han heller kunne solgt\gitt den bort. Sadface osv, han ville sikkert bare provosere alle oss som ikke løper rundt i purplez itamz ^^ E IS FORE EPIX sadface! Endret 29. januar 2006 av Sandiz Lenke til kommentar
Krims Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Uff, trist film trist å se en så god warlock forsvinne fra Azeroth :< Endret 29. januar 2006 av Rodney Mullen Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Det var han som fikk meg til og starve en warlock en gang i tia. Selv om den bare er 37 nu, men så blir jeg like inspirert å spille med locken etter å ha sett ha sett han herje litt. /sad Lenke til kommentar
royale Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Aldri hørt om han engang 5516534[/snapback] Drakedog who? Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Trist og se en så god Warlock forlate WoW!, men skjønner han godt siden han er så lei av spillet osv. Men jeg synes det var litt drøyt å slette charen! /cry Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Så filmene hans for noen dager tilbake, og startet med en warlock her igår, som alt, så ja må si det er synd å se en god spiller forlate spillet, og må si at det å se han slette epicene og charactern sin gjorde litt vondt i magen Lenke til kommentar
eierdegics Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 chezez, max careface da, simpelt å drepe noen med en lock med nice gear... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Aldri hørt om han engang 5516534[/snapback] Drakedog who? 5518906[/snapback] /who Drakedog 0 players found. Jeg kunne vel brydd meg mer enn jeg gjør. :\ Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Kunne sikkert fått en helvettes diger sum for den locken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå